2014. november 17., hétfő

6. tetoválásom

Sziasztok!

November 9-én elkészült a 6. tetoválásom szintén Cegléden Vörös Lackónál (akit érdekel facebookon megtalálja).
Tetoválásaim bejegyzésben megmutattam már az eddigieket.















Jelentése:

Kolibri:  a lankadatlan örömöt és az élet nektárját szimbolizálja.
Lehet, hogy a legkisebb madár, de a legérdekesebb is. A lehetetlennek tűnő dolgok szimbóluma. Arra tanítja az embert, hogy meg kell találnia saját élet helyzetében az örömteli élet csodáját.

Liliom: A liliom a szüzesség, tisztaság, méltóság, fenség virága, de a termékenységé, a mulandóságé, a lelki szereteté, az egységé és a reményé is; Isteni veled lenni. A liliom olyan virág, amelynek történelme van. Már a Krisztus előtt 2000-re datálható műalkotásokon is megtalálható. Japánból származik, és jelentések egész sorát tulajdonítják e keleti szépségnek. Talán a fehér liliomé a legerősebb szimbólum rendszer.


Miért pont ezt varrattam magamra?

Lezártam egy korszakot magamban, egy új elindulása hiába tűnik minden lehetetlennek én akkor is megcsinálom. Mind a két szimbólum a reményé az örömteli életre sarkall. Ha ránézek tudni fogom, hogy nem adhatom fel.

Mennyire fáj?
Az elején nem tűnt nagyon fájdalmasnak, a vége felé fájt, kértem is lidokain krémet. Az első 3 napban nagyon érzékeny volt, most hogy már hámlik egyre jobb (már nem sok kell és teljesen begyógyult)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése