2016. november 17., csütörtök

Postaláda| Pandortex.eu csomag



Mindig nagy örömömre szolgál, ha valami csomagom érkezik és vagy a postás vagy a futár csenget, ilyenkor tudom, hogy valami nagyszerű termék érkezik. A babának a dolgokat is miután nem nagyon tudok kimozdulni általában webáruházban rendelem, illetve a lakásba is, amit tudok így rendelek. Az együttműködésekről nem is beszélve, amikor egy óriás doboz érkezik a pandortex.eu weboldalról.


Mielőtt megmutatom, mi mindent rejt, ez a hatalmas doboz kicsit írnék a webáruházról. A Pandortex Webáruházban rengeteg féle termék van, ha keresünk valamit 98%ig biztosan, de megtaláljuk, ugyanis a kínálatukban szerepelnek konyhai felszerelések, szerszámok, szilikon konyhai eszközök, kerti szerszámok, lakás felszerelés, fürdőszobai felszerelés, kisállat felszerelés, papír-írószer és biciklis felszerelés is. Több ezer termék közül lehet választani, ami valljuk be nagyon nehéz, mert egy termékből több fajta is van és a bőség zavarában el lehet veszni.

De lássuk is miket rejtett a dobozkám, amiről azért lesznek külön is bejegyzések, a felhasználási módjuk szerint vagy akár csak egy kis bemutatás erejéig is. Mindet imádom már most úgy, hogy még csak nézegettem őket.


„Kör, szögletes és szív 3 darabos kapcsos tortaforma, tortasütő készítő
Tulajdonságok:
Anyaga: fém, teflonbevonattal

Hát ebbe a 3 termékbe beleszerettem, kézben fogva még inkább. Januárban lesz, Férjem születésnapja arra akarok neki tortát sütni, ne kérdezzétek, nem tudom, hogy oldom meg, de valakit megkérek, hogy segítsen a baba és a torta körül. Bár még nem döntöttem el, hogy a 3 közül melyiket fogom használni, de egy háztartásban kellenek.



„BL-1125 Fütyülős vízforraló, teáskanna. A forráspont elérésekor a felszabaduló gőz a záródugóban elhelyezett sípot megszólaltatja.
Tulajdonságok: Anyaga: rozsdamentes acél, Űrtartalom: 2.5 liter
Fütyülős kanna. Mozgatható fogantyú. Tömör alj. Matt szín”


Egy háztartásban elengedhetetlen a vízforraló vagy teáskanna. Miután nagy teás vagyok (persze méz nélkül, mert amióta uraság albérletben van, nem bírom, a mézet kipattogok tőle) így mindenképp szerettem volna a saját háztartásunkban is egy teáskannát, főleg, hogy ha ott fent is úgy akarják, akkor szoptatós teákat is fogok inni, ahhoz meg lényegesen könnyen így vizet forralni. Amit így használat nélkül eltudok mondani a termékről, hogy nagyon masszív jó kis terméknek tűnik, és ami még jobban erre az érzésre terel az, hogy német márka és ahogy Zsoltim mondaná: „Ami német az csak jó lehet”

KRUMPLINYOMÓ – OVÁLIS/ HÚSKLOPFOLÓ - KÉTOLDALAS

Képről nem gondoltam volna, hogy ennyire masszív anyagból készül, várom, már mikor használhatom őket, ugyanis ránézésre és fogásra főzésre sarkalja az embert.





Ez az, amiből sosem elég a háztartásban bármire lehet használni őket akár kis zsúrszendvicsekre akár rendeltetésszerűen. Viszont ami nekem nagy gondot okozott az az, hogy valami olyan masszív anyagból készüljön maga a tartó, amit kitudok rakni az asztalra és újratudom tölteni eddig sehol nem találtam megfelelőt egész addig, amíg rá nem tévedtem a webáruházban képről egész masszívnak tűnt, hát igen az is, nagyon mutatós kis egyszerű tárolót kapott, amit bármikor újra lehet tölteni.

MIKROSZÁLAS TÖRLŐKESZTYŰ

„A Mikroszálas szuper kesztyűt nagyon egyszerű használni és a rugalmas kialakításnak köszönhetően tökéletesen felveszi a kéz alakját. Mindenféle felületre: elektronikai cikkekhez, könyvekhez, polcok törléséhez autók - külső belső felületeihez, hangszerekhez, stb..”

Picit csalódtam ebben a termékben azt hittem, hogy sokkal több szál lesz, rajta de nem, elég kevés, ezt az egyet rögtön ki is próbáltam itthon, amin meglepődtem, hogy ez a kevés szál is nagyon szépen szedi a port. Azért választottam, mert férj uram mindig a kocsi portalanítását az én nedves törlőkendőimmel végzi, hát most már ezzel fogja, ugyanis megy a kocsiba, és ha épp takarítani van, kedve csak előkapjuk, és makulátlanul tisztává varázsoljuk az autónkat.


„1 darabos sószóró vagy borsdaráló. Használatával a bors vagy a só megőrzi aromáját, és a frissen őrölt fűszerekből kisebb mennyiség elegendő a megfelelő íz hatás eléréséhez. Tulajdonságok:
Anyaga: akril műanyag és fém Méret: 17 cm magas, átmérő 6 cm”

Egy háztartásban elengedhetetlen a só vagy borsdaráló én az utóbbira fogom használni, nyilván megmutatom majd, feltöltve illetve, hogy hogyan kell feltölteni, még nem döntöttem el, hogy csináljak majd egy ilyen kis videót vagy bejegyzés formájában mutassam meg, írjátok meg, hogyan szeretnétek.

6 DARABOS BAMBUSZ ALÁTÉT, TÁNYÉRALÁTÉT

Az étkező asztalunkra kerestem valamilyen tányér alátétet eredetileg sárga/kékben gondolkodtam, de sehol nem találtam olyat, ami megfelelő lett volna. Majd belefutottam ebbe a csodába, a bambuszon ezüst és arany szálak vannak eszméletlen elegáns és úgy gondolom ez 100%ig illeszkedni fog az étkezőnkhöz, ami, majd ha elkészül, teljesen megmutatom milyen is össze rakva. Jelenleg anyósoméknál tálcák vannak az asztalon, de az annyira nem tetszik, így sokkal elegánsabbá lehet varázsolni az asztalt akár az ünnepekre akár csak a hétköznapokra.


 „36 darabos öntapadós fűszercímke. Tulajdonságok: Anyaga: öntapadós papír Címke mérete: 33 mm × 45 mm A csomagban az alábbi címkék találhatóak:
Ánizs, Babérlevél, Bazsalikom, Boróka, Bors, Chili, Cukor, Curry, Dara, Fahéj, Fehérbors, Gyömbér, Kakaó, Kakukkfű, Kapor, Kávé, Koriander, Kömény, Liszt, Majoránna, Oregánó, Őrölt bors, Paprika, Rizs, Sáfrány, Só, Szegfűbor, Szegfűszeg, Szerecsendió, Szója, Tea, Tárkony, Vanília, Vegeta, Porcukor, Morzsa”


Róla szerintem nem kell sokat írnom, viszont róla fogtok a leghamarabb bejegyzést látni, ugyanis hamarosan mutatom mire és hogyan használom fel őket.





„4 részes fehérnemű tároló doboz szett 4 különböző méretben és beosztásban.
A tárolók segítségével átláthatóbban és rendszerezettebben tárolhatja alsóneműit és kiegészítőit. Könnyen elférhet fiókban, szekrényben.”


Ő az egyetlen termék, aminek még nem tudom, pontosan hol fogom felhasználni, lehet a saját szekrényemben, de az is előfordulhat, hogy a babaszobában kap helyet, mint tároló. Majd ha eldőlt mindenképp megmutatom használat közben is, mi mindenre jó. Ami első ránézésre nagyon pozitív, hogy masszív anyagból készült könnyű összerakni és szét szedni +1 hatalmas pont a cipzáras aljáért ugyanis így tényleg két mozdulattal összerakható és szétszedhető.


Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget, hogy kipróbálhatom ezeket a nagyszerű termékeket. Remélem még nagyon sok termékükkel gazdagíthatom a lakást és a konyhánkat :)

1 megjegyzés:

  1. Jó cuccok. Zokniknak pláne jó, ha van tárolójuk, nem ömlesztve van. Bármire jók ezek, nem borul össze a fiók tartalma.
    A konyhai cuccok is kellenek, alapdolgok, bár nekem már a 2. vízforralóm van, nincs teáskannám, de megvan a fütyülősnek is a varázsa :)

    VálaszTörlés