2016. november 8., kedd

TESZT| Lovely nude paletta



Sziasztok! Ma egy Nude paletta tesztet olvashattok. A Nude paletták számomra a legjobbak ugyanis ezekből nagyon sok féle sminket el tudok készíteni akár csak egy kis alapot a tusnak vagy egy kicsit erősebb füstös sminket. Ezt a Lovely palettát nagyon sok blogon láttam már, így az első adandó alkalommal le is csaptam rá. Lássuk mi is róla a véleményem.

 
 Csomagolás: Nem valami stabil műanyag, így vigyázva pakolgatom, utazáshoz is vittem már magammal illetve mikor a munkában egészítettem ki az alapozót és a spirált egy kis sminkel ide is behoztam kibírta. A csomagolásban található aplikátort én szerintem már az első használat után eltüntettem. Nem szoktam használni egyáltalán így nem tudok róla véleményt írni. A pan-ek fém széle kilátszik, de engem nem nagyon zavar, mondjuk minőségibb hatást keltene, ha egyszínűben lenne a festékkel. De ennyi árért nem várok egy hiper szuper csomagolású terméket.

A paletta 12 színből áll, ami nagyszerűen lett összeállítva Szürkés lilás színeket is tartalmaz így nem csak barnás sminket tudunk vele készíteni. Igazán sokoldalú kis paletta. Van benne csillámos, szaténfényű és teljesen matt szín is, így tényleg kedvünkre válogathatunk belőle.






A tartóssága nálam, akinek picit zsírosabb a szeme és még a legmárkásabb termékek is egy idő után beleülnek a ráncokba. Úgyhogy nem nagyon tudom, de egy 4-5 órát simán kibír. Szerintem jól pigmentáltak, lehet építeni, picit porzik, de nem olyan vészesen, hogy ne lehetne használni.




Szerelem első használatra. Az ára is 1000ft, illetve ha elfogy, akkor biztosan újra fogom vásárolni.

2 megjegyzés:

  1. Ha kint van a fém szél, legalább nem keverednek a színek. Ceruzás vagyok, főleg mert nekem is zsírosabb a bőröm és alap kellene hozzá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alap nélkül rajtam sem maradnak meg a festékek sokáig :(

      Törlés