2016. november 10., csütörtök

TESZT| Sweetsation Therapy LaNouvel Cellular Nutriserum





 Sziasztok! Ma egy arcápoló szérumot szeretnék bemutatni nektek, mégpedig egy igen különleges termékről, ami egy teljesen natúr kozmetikum. Soha nem próbáltam még szérumot, de ideje volt elkezdeni

 
Mivel én egy termékmintát kaptam így a csomagolásról nem tudok sokat elmondani, bár a termékminta megegyezik az eredeti kiszerelés csomagolásával. A szérumot a tégelyből pipettával tudjuk kicsalogatni, ami egy nagyon különleges élmény miután még ilyennel sem volt dolgom. Higiénikus nagyon ugyanis nem nyúlkálunk benne és nem kerülnek bele a bacik.


A termék leírása a weboldalról:

"A LaNouvel Cellular NutriSerum fő összetevője a nagy mennyiségű hialuronsav, ami a jelenleg ismert leghatékonyabb hidratáló kozmetikai hatóanyag. A hialuronsav saját tömege 1000-szeresének megfelelő mennyiségű nedvességet képes megkötni! A szérum szabadalmaztatott formulája aloe verát és sok más értékes növényi kivonatot tartalmaz, amelyek segítenek bőrnek felvenni és a megfelelő helyre juttatni a vízmegkötő hatóanyagot. A szérum tele van antioxidánsokkal és bőrtápláló aminosavakkal, serkenti a kollagén termelést, nem tömíti el a pórusokat. Hatóanyagai mélyen behatolnak a bőrbe, és az eredmény frissebb, fiatalosabb, ragyogóbb arcbőr!"
 

A használata, mint már írtam nagyon higiénikus pont annyi terméket vesz, fel a pipetta amennyire szükségünk van. Én úgy szoktam használni, hogy a pipettából a megmosott kezemre csepegtetem, és úgy oszlatom el az arcomon, ami nagyon puha selymes lett. A sebgyógyító hatása is kiemelkedő, legalábbis ami a pattanások sebeit illeti, azt nagyon szépen rendbe teszi. Nagyon sajnálom, hogy ebben a kis mintában nem lapult még több szérum, de ahogy megint elkezd rakoncátlankodni az arcom biztosan, beszerzek, egy teljes kiszerelésű terméket Mert a terhesség tényleg megszépíti a bőrt :)

Az illata kicsit erős nem tudom mihez hasonlítani, mert ennek tényleg nincs semmihez hasonlítható illata. Az állaga nagyon folyékony pár másodperc alatt beszívja az arcbőr.

Összességében nagyon megvagyok elégedve ezzel a kis szérummal.

Ti próbáltátok már?

2 megjegyzés:

  1. Jó termék lehet, utánanéztem, de nem olcsó, majdnem 7ezer Ft a 30 ml.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ára elég húzós. Így a teljes kiszerelésű termék beszerzése még várat magára.

      Törlés