2016. december 31., szombat

Évértékelő| Ilyen volt 2016



Különösen gyorsan eltelt ez az év, így itthon egyedül ülve ismételten eltűnődtem az egész évünkön/évemen. Mint minden év elrohant, de ez az év különösen, teljesen úgy érzem, hogy amit mi 1 hónapnak hittünk az olyan 5-6hónap volt és hopp el is telt újból december van.




Ilyen volt 2016 a blog életében
Amit elterveztem az év végén, hogy az esküvői készülődésről a lehető legtöbb bejegyzést megírom azt sikerült megtennem. Úgy érzem a hosszabb kihagyás után sikerült magamhoz képest jobbnak lennem, jobban odafigyelek a képi és szövegi világra.

2016 arra is jó volt a blog életében, hogy ne akarjam, görcsösen engedjem a maga útján haladni a dolgokat, ha épp nem volt ihletem nem írtam, nem azért mert nem akartam, hanem azért, mert nem akartam úgy kiadni valamit, hogy nem éreztem úgy, hogy ezt én is szívesen elolvasnám.
Teljes arculatváltás és névváltozás történt a blogon ennek leginkább az volt az oka, hogy nem éreztem 100%-ig magaménak azt amilyen volt a blog, így sokkal szívesebben lépek be, sokkal, több kedvvel írok.

És ilyen volt 2016 az én életemben
A magánéletemben, a hétköznapjaimban rengeteg változást hozott ez az év, tényleg el sem tudom mondani mennyi minden történt. A legnagyobb vágyaim teljesültek idén, ne tudom, hogy a jövő év mit tartogat, de egy mese volt az év a jó és a rossz oldalaival együtt. 

Az év első fele az esküvő szervezésről szólt, rengeteg stressz volt, de sikerült megvalósítanom az álomesküvőnket. Amiről még lógok nektek egy bejegyzéssel, de ami késik, nem múlik, J Így valamikor számíthattok rá. A lánybúcsúm előtte egész jól sikerült, amit hármasban töltöttünk édesanyámmal és a húgommal. Maga az esküvő is meseszép volt, azóta büszkén viselem az új nevem és a karikagyűrűt az ujjamon. 

Aztán ami még nagyobb változást hozott az egész évünkre, életünkre az az esküvő előtti héten kiderült pocaklakó. Megváltoztatott mindent, a terhesség nehézségeivel imádom minden pillanatát. A harmadik trimeszterről hamarosan írok majd egy bejegyzést nyugi ott már azért több vidám dolog leszJ Kiderült, hogy kisfiú így két férfibe tudok szerelmes lenni egyszerre. Úgy érzem a kapcsolatunkon erősített az esküvő után még a várandósság is.

A baba bejelentése után eljött a saját otthon felkutatása, ami hát valljuk be nem egy leányálom volt és soha többet hitel+CSOK intézés mert megőszültem. Teljesen komolyan megjelent 24évesen 3ősz hajszálam… De amit ebből ki akartam hozni, elköltöztünk, saját otthonunk van. Amióta itt lakunk sokkal bensőségesebb a kapcsolatunk, sokkal másabb a férjemet a saját kis fészkünkbe hazavárni. A lakás felújítás olyan lett amilyet szerettünk volna, minden kis négyzetméterét szeretem. 

Eljutottam a Glamour Women gálára, ami egy örökké felejthetetlen élmény marad.

Negatív dolog is történt, azért amiből én jöttem ki a legpozitívabban, akinek a helyén voltam ő novembertől újra munkába állt, így engem papíron áthelyeztek másik helyre, ami nekem nagyon jól jött, ugyanis január 2-ától megszűnt a munkahelyem, vagyis az osztály ahol dolgoztam, így velem tényleg nagyon jót tett Roland és a kolléganő is. 

Nagyon sok nehéz percünk volt ebben az évben, rengeteg örömmel, sikerrel és boldogsággal.

Pár kedvenc 2016-ból
  1. Zita West: Gyereket szeretnénk könyv elolvasása
  2. Találkozás ismételten Lakatos Leventével
  3. Glamour Women gála
  4. Az esküvőnk
  5. Az első szívdobogás hallgatás
  6. Összebújós filmnézés
  7. The Walking Dead végignézése
  8. Az első éjszaka az új otthonunkban
  9. Megnőtt a hajam
  10. Kimondani az Igent az Igazinak
  11. Rengeteg új embert megismertem
  12. Megtanultam megélni a pillanatot

2017-es céljaim:
Jó anya és feleség lenni, ennél nagyobb célom nincs is.
Roland mellett is meghagyni az én időt
Vendégül látni a barátainkat, megtanulni minél többfélét főzni.
A blogot még jobban fejleszteni

Boldog és Sikerekben Gazdag Új Évet Minden Kedves Olvasómnak!

1 megjegyzés:

  1. Nekem is feltűnt a pocakfotós képeken, hogy milyen hosszú a hajad!
    Nagyon boldog új évet!

    VálaszTörlés