2018. július 5., csütörtök

TAG| MOM TAG


Mára egy TAG bejegyzést hoztam nektek, mégpedig egy anyukás kérdéssort! Ha érdekelnek a válaszaim olvassatok tovább.


 1. Hány gyereked van és hány évesek?
Két gyermekem van, egy kisfiam Roland aki másfél éves és egy kislányom Viktória.

2. Legbüszkébb és legfrusztrálóbb pillanatok szülőként?
Legbüszkébb arra vagyok, hogy ők vannak nekem a gyermekeimre két kis csoda! De ha egyet kell kiemelnem akkor az lenne, ahogy Roland bánik a testvérével, nem tudom szavakba önteni azt az érzést amikor rájuk nézek. Simogatja, puszilgatja, viszi a cumiját. Egy annyira értelmes okos kisfiú aki nyitott a világra az emberekre az új dolgokra. Viki az esti sírásait leszámítva egy békés boldog kiegyensúlyozott baba aki remélem olyan kis tökéletes (a maga kis hibáival) lesz mint a bátyja. 
3. Hogyan fegyelmezel?
Kövezzetek meg, de én nem vagyok híve a jaj de szeretlek ügyes vagy de ezt tudod nem szabad híve. Ha már kb 30szor elmondtam elvittem onnan kitaláltam mást stb stb. De még mindig folytatja akkor vagy rákiabálok, vagy ha a helyzet úgy hozza pl teljes erőből veri az ablakot, ugrál a széken cagy valami baromi életveszélyes dolgot csinál igen rácsapok a fenekére. Ritkán de megesik. Nem értem magam emiatt rossz anyának, csak vannak határok amikor már nem elég a rászólás.


4. Együtt alszol a gyerekkel?
Rolanddal 5hétig együtt aludtunk, Vikivel talán 2x fordúlt elő, hogy az ágyunkban kötött ki és ott aludt. Mind a két gyermek az ágyában alszik. Rolit még altatni kell, Viki az esetek nagyobb részében elalszik egyedül az ágyában.

5. Melyik babafelszerelés a legszükségesebb dolog számodra?
A légzésfigyelő, nem tudnék nélküle létezni egy megnyugvás számomra.

6.Mi az a dolog amit megvásároltál a gyerek születése előtt de sohasem használtad?
Szoptatós párna. Egyik gyermeket sem tudtam rajta kényelmesen etetni, kismamaként alvásnál sem nagyon jött be.
7. Mindig is akartál gyereket? Hány gyereket szeretnél?
Igen, kisgyermek korom óta vágytam egy kis családra két gyermekkel. Ami megadatott egy kisfiúval és egy kislánnyal.

8. Megváltozott e a kapcsolatod a pároddal a gyerek születése óta? Jobb vagy rosszabb lett?
Igen meg, több lett az összezörrenés ami a kialvatlanságnak köszönhető. viszont sokkal mélyebb is lett mint előtte bármikor.

9.Ketten töltött esték a pároddal? Milyen gyakran?
Kettesben, Roli szülinapján kb 30percet ill a ctg vizsgálatok/kórházi látogatás alatt voltunk.
10. Milyen a kapcsolatod a barátaiddal a gyerek születése óta?
Nincsenek barátaim, így erre nem tudok válaszolni.
11. Álomnyaralás gyerekkel vagy nélküle?
Csakis gyerekkel, nem tudnám elképzelni, hogy kimaradnak egy élményből.

12. Hol vásárolsz a gyereknek?
Leginkább a H&M illetve Pepco.

13. Kedvenc mami smink és bőrápolási termékek?
Szempillaspirál rengeteget dob a hangulatomon. Kedvenc bőrápolási termékem pedig valamilyen arctisztító.

14. Van e fülbevalója a gyereknek?
Nincs, nem tervezzük egy ideig.

15. Kád vagy zuhany? (mamánál és babánál is)
Roli a nagykédban fürdik, imád pancsolni. Viki a kisbaba kádban fürdik ha megfelelő a víz hőmérséklete elnézelődik teljesen ellazul jó ránézni. Én Kádban ülős típus vagyok de sajnos nem mindig van rá időm, heti 1X azért engedek magamnak egy habfürdőzést.

16. Visszanyerted a szülés előtti súlyodat?
Remélem nem. 47kgról indultam 59el mentem szülni, 50,4vagyok jelenleg. UTÁÁÁLOOOM

17. Elvárod, hogy a gyerek főiskolára menjen vagy döntsön maga?
Nem várom el, ha szeretnének támogatom/támogatjuk ha nem akkor nem. Viszont szeretném, ha mindenből a maximumot hoznák ki.

18. Úgy érzed mindent meg tudsz csinálni egy nap? (háztartás, szépségápolás, ügyintézés stb.)
Nem egyáltalán nem. Most szokunk még 3masban össze. Rolival is kihívás volt bár szuperül főzök vele. De még mindig csúszásban van minden.

19. Szoktál edzeni? Mikor?
Nem szoktam, ha kicsit nagyobbak lesznek akkor valami 3masban végezhető edzést beiktatok.
20. Minden nap viselsz sminket? 
Nem, nem viszem sose túlzásba, ha épp nem a mosógépből szedem ki magam akkor egy spirál kerül fel és indulhatunk is.

21. Mindig megcsinálod a hajad vagy csak összefogod?
Ha eszembe jut fésülködöm, de leginkább csak összefogom.

22. Milyen gyakran van időd magadra?
Napi 5percem biztos van. De igazából még nem alakult ki egy tökéletes napirendünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése