2018. július 2., hétfő

TESZT| Borotalco Original tusfürdő

Ma egy Mommy Mia Boxban érkezett tusfürdő tesztjét hoztam nektek. Igaz nem igazán nyári illat hanem semleges, de miután most egy kis semlegességre vágytam, így most szeretném nektek is megmutatni. Nem utolsó sorban azért, mert jó rég volt szépségápolással kapcsolatos bejegyzés is.



Egy kis információ a cégről:

A Borotalco testport 1878-ban egy apró firenzei patikában fejlesztette ki az angol gyógyszerész, Henry Roberts. Az üde illatú, finom szemcséjű, természetes talkumból kivont por már több mint 100 éve frissíti és nyugtatja a bőrt. A Borotalco 1904-ben a “bőrápolás legjobb testporaként” került bevezetésre Olaszországban. Sokrétű felhasználásának köszönhetően azonnal az egyik legnépszerűbb gyermek- és felnőtt testápolási termékké vált. Az 1990-es években a klasszikus hintőpor illat ihlette újabb Borotalco termékek kifejlesztését, tovább szélesítve ezzel a Borotalco márka kínálatát.

Csomagolás: Egyszerű fehér masszív műanyag flakon, a márkához hű zöld felirattal, egyedül a Márka neve van kiemelve. Ezt a terméket nem azért veszi meg az ember, mert hú nézd csillámpónis.

Elsőnek én a dezodorjukkal ismerkedtem meg, ami az esküvős neszeszerembe is bekerült ugyanis imádtam az illatát és a tartósságával is meg voltam elégedve.

Az illata egy az egyben ugyan az a púderes tisztaság illat. Maga a tusfürdős egy krémes inkább testápoló állagú. Ami nagyon krémesen habzik. Könnyű lemosni nem marad csúszós érzés a testen. Egy dolgot hagy maga után mégpedig hosszú hosszú órákig a finom krémes illatát. Ami után nem fontos testápolót sem használni.

Nagyon örülök, hogy megismerkedhettem ezzel a tusfürdővel, hisz egy szuper uniszex termék amit ha kis kiszerelésben is lehetne kapni, vagy átöntve kis flakonba akkor utazáshoz elég a család minden felnőtt tagjának ezt az egyet elvinni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése