2018. július 12., csütörtök

TESZT| Neutrogena Hydro Boost Aqua Arctisztítógél


Elég hamar lefogom lőni a poént, de amióta bekerültem a Rossmann terméktesztelői közé akik kipróbálhatták ezt a terméket minden nap használom és be is szereztem már az utánpótlást is. Amióta két gyermekes édesanya vagyok elég kevés idő jut magamra. Ezért szeretek olyan termékeket használni ami gyors sokoldalú, mint a Neutrogena Hydro Boost Aqua Arctisztitó.



"TERMÉKLEÍRÁS

A stressz és a külső hatások kiszáríthatják a bőrt és korlátozhatják a bőr természetes védekezőképességét. A bőr érdes lesz és elveszíti egészséges kinézetét. A hatásos és könnyű gél formula hyaluronsavval és glycerinnel tisztítja a bőrt,  eltávolítja a faggyút és a sminket. Egyidejűleg nedvességet ad és segít, hogy ezt meg is őrizze a bőr. A friss és tiszta bőrért.
Érzékeny bőrre is alkalmas. Nem tömíti el a pórusokat."

A csomagolása teljes egészében tükrözi a termék nevét. Pumpás flakon szép kék csomagolást kapott, a fürdőszoba tökéletes éke lehet.

Reggel és este használom utóbbinál zuhanyzás közben ezzel mosom meg az arcom. Egy pumpálásnyi is bőven elég, kevés vízzel is nagyon szépen habzik. Könnyű lemosni, pár percig ragacsos érzetet hagy maga után. Ami pár perc múlva el is tűnik és kellemes babapopsi simaságú lesz az arcbőr. 

A hialuronsav (mely a saját tömegénél akár 1000-szer több vizet képes megkötni) tartalma miatt folyamatosan hidratál akkor és úgy, ahogy a bőrnek szüksége van rá. Napközben tényleg érzem, hogy egész nap hidratált a bőröm, mint mikor bekentem egy jó kis hidratáló krémmel. A Glycerin tartalmának köszönhetően megakadályozza a bőr vízvesztését. 

A sminklemosás részét nem próbáltam mivel nem sminkelem magam, ha igen akkor is csak spirálozom. Azt pedig külön termékkel mosom le. Így ezen részéről nem tudok érdemben nyilatkozni. Viszont mint arctisztító szerintem kiemelkedő termék, amit minden nap használok és fogok is.

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése