2019. március 10., vasárnap

TESZT| Diamond Cellular micellás víz

Amióta elkezdtem sminkelni azóta különösen odafigyelek az arctisztításra is. Ami a bőrömön is észrevehető, hisz sokat változott. Most az egyik arctisztító termékemet fogom bemutatni nektek. Kettős érzésem van vele kapcsolatban egyrészt imádom másrészt nem mindent imádok benne. Igen így az elején elárultam már, hogy mit érzek vele kapcsolatban, de szerintem így is tudok még róla érdekeset mondani.


Ezt a Micellás arctisztítót az Oriflame-ből szerezhetitek be, vagyis akár tőlem is ha nem a közelemben laktok akkor is tudtok rendelni megoldjuk.

A különlegessége a gyémántpor vagyis a szarvasgomba kivonat más néven gyémántpor ami benne van. Hatékonyan tonizálja, tisztítja a bőrt egy lépésben. Minden bőrtípusra még akár érzékeny bőrre is használható. Én az utóbbi közé tartozom, sajnos egy két összetevőre érzékeny vagyok.
 Ez a különleges összetevő vagyis a gyémántpor egyenletesebbé és élénkebbé teszi a bőr tónusát, a micellás technológia fokozza a bőr tisztaságát eltávolítja a bőrről a szennyeződést és a felesleges zsiradékot.


Csomagolás:
 Egy lilás dobozban érkezik benne egy pici leírás, maga a termék egy pumpás kiszerelést kapott. Átlátszó elég masszív flakon. A pumpája különleges hajlított  véget kapott ami nagyon elegánssá teszi, ilyet még nem láttam nekem nagyon tetszik. Célzottan lehet vele a kezünkbe/ vattapamacsra tenni a folyadékot.

Vagyis lehetne mert a víz konkrétan mindenhová spriccel szanaszét. Tényleg mindenhová, egyszerűen nem tudom úgy tartani a kezem vagy a pamacsot, hogy máshol ne legyen a micellás víz.

Nem tudom ez magának a terméknek a hibája e vagy azé, hogy a vízet nem lehet normálisan pumpálni. Valahogy jobban bejön az öntögetős változat ami a micellás vizeket illeti.

Viszont amiért elviselem ezt a rossz szokását az a hatása. Nagyon szépen tisztít. A sminket eltávolítja bár a vízállót nem így ezért + egy terméket kell használni. Viszont ezt nem is várom el ettől a terméktől.

Valamit tényleg tesz az arcbőrömmel sokkal szebb, feszesebb lesz, tényleg élettel telibb. Minden reggel ezt használom, így az esetleges esti maradékokat is leszedjük vele és felkészítjük a napi sminkelésre.

Összességében én imádom ezt a terméket, bátran ajánlom mindenkinek mert szuperül tisztít és tényleg tud valamit ami egy kis pluszt ad a reggeleimnek.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése