2019. március 8., péntek

TESZT| HerbArting védőkrém

 A Herbarting márkával már találkozhattatok nálam  itt olvashattok róla egy beszámolót. Az akkori "csalódás" után féltem, hogy az álom márkám amit már régóta nézegetek soha nem lesz jó nekem. Kereken 2db termék van amiben nincs az az összetevő amire allergiás vagyok. Most az egyik ilyen terméket fogom bemutatni mégpedig egy univerzális védőkrémet egy csodaszert.




Pont jó időben jött a kis csomag mert elég szépen lebetegedtem illetve Roland feneke is elég piros lett a fogzási időszakától. Így tényleg elég sok helyen tudtuk tesztelni, és azt kell, hogy mondjam.... majd mondom, olvass tovább.

5 összetevőből áll ami mind, mind sajátos tulajdonsággal bír. Az alapja a sheavaj ami ápoló és gyulladáscsökkentő hatással bír, ehhez körömvirág olajat adtak ami a bőrt regenerálja akkor is ha sérült. Bió méhviasz ami a bőr nedvességét igyekszik megőrizni még a legnagyobb hidegben is. Illetve E és B vitamint is tartalmaz amik szintén jók a bőrnek. 

Egy nagyon kis pici tégelyben lapul ez a 30ml termék, ami csavaros kupakkal záródik és pluszban van benne egy záró kupak ami az esetleges belenyúlást akadályozza meg. Igazán táskabarát kiszerelés.
 Maga a termék egy kicsit viaszosabb nehezebb krém, ami nagyon könnyen beszívódik.

Akkor lássuk mire lehet használni és én/mi mire használtuk.  

Kézkrémnek és lábkrémnek is lehet használni. Én a kezemet kentem már vele, hamar beszívódik és puha lesz, viszont szerencsére nekem a kéz bőrőm nem szárad ki hamar.

Kipirosodott pofira és popsira: Itt jött az, hogy atya úr isten ez tökéletes. Két alkalom után Roland baromi piros popsiját rendbe tette. Ezt teljesen komolyan mondom, 2x kentem be vékonyan és helyrehozta, máskor ez más krémmel nekem 2-3 nap alatt sikerül. Úgyhogy ha pirosodik rögtön ezzel fogom kenni. 

Ajakápolóként, a betegség alatt nem kaptam levegőt szinte semmit az orromon így a számon vettem levegőt ami ennek következtében ki is száradt és elég csúnyán cserepes is lett. Nem kellett ebből sok és szépen rendbe tette pár használat után. Télen biztosan ezt fogom használni mert tényleg szuper erre is.

Az orromra is ezt kentem, mikor nem csak piros hanem sebes is lett. 2nap alatt teljesen rendbe tette, tehát minden kis orr fújás után kenni fogom mert egy csodaszer. 

Összességben azt kell mondjam, ha ezt a terméket kapjuk meg elsőnek akkor egy igazi szerelem születik a márka iránt. Na jó már most megtörtént, ahogy elfogy úgy fogom újra venni mivel egy igazán jolly joker termék.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése