2019. március 6., szerda

TESZT| Rival de Loop Young Chocolate Lovers Eyebrow Szemöldök pomádé


Ahogy láthatjátok egyre több sminktermékről hozok bejegyzést ennek az az oka, hogy elkezdtem sminkelni. Igaz csak egyszerűen alig pár termékkel, de az egyik 2019es fogadalmamat ezzel letudtuk, na jó nem mert még kell egy két termék amit még be fogok szerezni és ahogy van tapasztalatom elég jövök és beszámolok róla.



A mai termék amit megszeretnék mutatni az nem más mint a Rival de Loop Young szemöldökgélje, amit amióta megvan minden nap használok. Ritka amikor ennyire rákattanok valamire, de úgy érzem ez elmond mindent a viszonyunkról.

Eddig mindig ceruzával szórakoztam de mindig hegyezni kell ami nagyon macera hamar elfogy és elég sok időt vesz el a mindennapjaimból, nekem meg időm nagyon nincs két gyermek mellett.


Nagyon masszív a csomagolása elég sok termék van benne szerintem életem végéig ki fog tartani, vagy igyekszem hamar elfogyasztani.
Két árnyalatban kapható én a 01-es Soft Brown árnyalatot vettem. 999Ft-ba kerül így ár érték aránban szerintem tökéletes.
Maga a termék egy krémes állag. Nagyon könnyű vele dolgozni, kevés is kell mert nagyon pigmentált.
 A szemöldökzselék egyik szuper tulajdonsága, hogy lerobbanthatatlanok, ugyanis vízállóak. Illetve attól sem kell félni, hogy véletlen belenyúlunk, amitől elkenődik. Teszteltem eléggé, dörzsöltem a gyerekek is piszkálták és tényleg meg sem mozdult. A gélhez jár egy két oldalú ecset is, ami azt leszámítva, hogy nagyon pici jól használható. Utazáshoz különösen praktikus táska barát. Fogok beszerezni egy normál méretű ecsetet vagyis kettőt egy ferdét és egy spirálosat amivel itthon tudok dolgozni.





Mint már az elején is említettem, imádom ezt a szemöldök zselét. Nagyon szép szemöldököt lehet vele varázsolni és eszméletlen tartós is.

Ti mit használtok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése