2016. március 3., csütörtök

Ara születik| Vőlegény és tanú kitűző DIY

Sziasztok! Annyira belejöttem az esküvői DIY dolgokba, hogy nem is győzöm már megmutatni, most az egyik legegyszerűbb virágdekorációt/ kiegészítőt szeretném megmutatni. Mégpedig a Vőlegény és tanúkitűzőket hogyan csináltam.


Talán ezzel a két kis kitűzővel végeztem a leghamarabb az összes esküvős DIY projektem alatt. Illetve úgy is érzem, hogy ez az egyik olyan termék, ami a legkönnyebb is. Így mindenkinek bátran ajánlom, hogy vágjon bele. 



Mire lesz szükségünk:



A választott virág nálam egy fehér és egy vörös rózsa

Ragacsos virágkötöző

Szalag

Olló

Biztostű

Ragasztópisztoly

Valami zöld




Az elkészítés:

Kezdjük el lemetszeni a virágról a zöldeket, ha ezzel megvagyunk, jöhet a szár méretre vágása én olyan 4-5 cm hosszúra hagytam a fejtől.




A zöldet szépen eligazítva a ragacsos virágkötözőnkkel jól körbetekerjük az egész szárat és a zöldek szár részét. Ennél a lépésnél fontos az, hogy jó szorosan dolgozzunk, így biztosan összetartja az egészet



Ha megvagyunk, vele jöhet a szép szalagunk én itt egy fehér szaténszalagot választottam, a legaljától kezdve szépen szorosan haladtam. Alul és felül a zárásnál is 1-1 csepp ragasztóval rögzítettem, itt vigyázzunk a kezünkre nagyon.



 Mind a kettőnél ismételtem a lépéseket, majd zárásként ráhelyeztem a biztos tűt és már kész is vagyunk.



 Nektek, hogy tetszik?

2 megjegyzés:

  1. Csinos. Nálunk nem volt ilyesmi, most megyek májusban esküvőre, kíváncsi vagyok :) Apámé viszont el volt téve, az gyöngyös és mű volt annakidején csipkével.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igyekeztem, még van amit nem csináltam meg és virágos dolog. De haladgatok még van rá 76 napom:)

      Törlés