2016. március 24., csütörtök

TESZT| Astor Quick'N Go 45sec körömlakk


Sziasztok! Ma egy körömlakk tesztet hoztam nektek, mégpedig egy Astor körömlakk tesztel a sárga színt vásároltam meg. Kicsit vegyesek az érzéseim, de többször viseltem már így úgy érzem, letudom írni a tapasztalataimat már. A márka azt ígéri ennél a lakknál, hogy 45 másodperc alatt teljesen megszárad, de vajon beváltja ezen az ígéretét?
 





Az üvege elég kecses nekem nagyon tetszik, az ecsete is könnyen használható, mert szép lapos, amit én szeretek, így nem kell sok sok ecsetvonás három is elég és kész a teljes köröm felület. Az állaga krémes, de nem is túl sűrű és nem folyós, de ennek ellenére szépen terül, pont, ezért ahogy már említettem nagy könnyen lehet vele haladni.





Jöhet az idő tesztelés stopperóra bekapcsolás, ahogy végeztünk az első réteggel, hát nem nem szárad meg 45 másodperc alatt a vékony rétegnél is kell neki legalább 1 perc, majd jöhet, még egy réteg mivel úgy fed szépen, az első réteg még kicsit áttetsző.




Egy nagyszerű nyári lakk, nekem nagyon bejött így rengetegszer viseltem a nyáron. Szép figyelemfelkeltő lakk. 



A tartósága 4-5 nap utána kezd el kopni, tesztelve egész napos Balatonozás alatt is. Nem pattant le egyáltalán, így tényleg megéri.



Nektek, hogy tetszik ez a körömlakk?

2 megjegyzés:

  1. Ettől a márkától menta színű lakkom van, szuper az ecsete, közepesen tartós rajtam. (2 nap) Citromsárga lakkom is van, többnyire arra használom, hogy pöttyözök vele :) Moyra Felicite, magában ritkán kenem fel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálam vegyesen vannak a lakkok, mindig keresem az igazit :)

      Törlés