2016. március 30., szerda

Polótervezés a Kreativator segítségével



Sziasztok! Itthon már gyártottam magamnak pólót, pár évvel ezelőtt az egyik kedvenc csapatom pólóját illetve nem is olyan régen lánybúcsúra is gyártottam 3toppfelsőt (utóbbiról hamarosan olvashattok is a blogon) Kaptam egy nagyszerű lehetőséget a Kreativatornak köszönhetően, aminek a keretén belül elkészíthettem magamnak egy egyedi pólót. Ma erről láthattok egy kisebb leírást.


 Az oldal nagyon könnyen áttekinthető rengeteg féle termék van, ami közül választhatunk, biztos, hogy fogok rendelni tollat, lehet puzzle és még pár pólót. Ahhoz, hogy rendelni tudjunk egy nagyon egyszerű pár lépéses regisztrációt kell ejtenünk. Miután megtettük bejelentkezhetünk utána már csak pár kattintás és a miénk a kiválasztott póló vagy bármilyen más tárgy, amit szeretnénk rendelni.


Van, előnézeti lehetőségünk is, így látjuk, hogy hova és milyen minta vagy szöveg kerül. Nekem nagyon sok gondolkodásomba tellett mire megtaláltam azt a mintát, amit szerettem volna, leginkább kettő között vacilláltam, de a képen látható minta mellett döntöttem. A másikat is megfogom rendelni, csak arra még várnom kell, de ami késik, nem múlik.  Az Adler Basic nevű fehér S-es méretű pólót választottam. Aminél picit féltem, hogy mekkora lesz nem e lesz pici, de az M est nagynak gondoltam, így az S-es póló is tökéletes lett, teljesen jó méretben sehol nem szorít. 100% pamut szerintem nagyon jó minőségű és jó anyagú póló. Nem átlátszó így nem kell félni, hogy olyan is átlátszó, amit nem szeretnénk. A póló nem rávasalható matricaféleséggel van felvasalva, hanem bele van nyomtatva a szálak közé így sokkal tartósabb. 




A pólóm két nap alatt megérkezett, így ha ajándékba szánod, akkor sem kell hetekkel előtte megrendelned. Nagyon megvagyok, elégedve a pólóval örülök, hogy kipróbálhattam és köszönöm szépen a lehetőséget.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése