2018. december 1., szombat

TAG| Téli TAG

Itt van a tél itt van újra, istenem de nem vártam. Sokkal jobban szeretem a jó időt. Nem szeretem ezt a hideget a korai sötétedést. Viszont az első legszebb és legtökéletesebb dolog az életemben a kisfiam télen született így még is szép ez az évszak.

1. Miket szeretsz legjobban a télben?
A kisfiamat mivel télen született:) Az adventi várakozási készülődési időszakot szeretem a legjobban. A fényeket is imádom.
2. Hogy néz ki a kedvenc téli outfit-ed? 
Csizma vastag leggings vastag hosszú pulcsival. 

3. Kedvenc téli étel?
Nincs kimondottan kedvenc téli ételem, általában ugyan azokat esszük az év minden évszakában.

4. Kedvenc téli ital?
A tea ebben az évszakban iszom a legtöbb teát.

5. Hogy néz ki egy álom napod ebben az időszakban?
Reggel összebújás négyesben, majd valami finom reggeli. kimenni szánkózni/hógolyózni. Utána együtt megebédelni. Délután elmenni sétálni utána kuckózni itthon. Este meghitt vacsora, majd a gyerekeket elaltatva valami téli film megnézése.

6. Hogy csinálod meg ilyenkor a sminked?
Nem szoktam sminkelni, viszont az ünnepnapokra valami nagyon egyszerűt felszoktam tenni.

7. Kedvenc télhez kötődő emléked?
A legnagyobb jeges havas időben indultunk a kórházba, mikor Roli született.

8. Kedvenc téli illatod?
Narancs, almás fahéjas illatok illetve a vanilia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése