2018. december 25., kedd

Feminibox 2018 karácsony

A karácsonyi kiadás Mediapartnereink között ismét szerepelek, ami számomra megtiszteltetés mivel egy hazai meglepetés doboz támogathatók.Egy hazai tervezők, alkotók által létrehozott kis közösséget. Ami mindig tud újat mutatni és mindig találok benne olyan dolgokat amik hatalmas nagy kedvencek lesznek, ebben a kiadásban a most 8 plusz 1 vagyis összesen 9 termék lapult. Illetve két dobozban egy-egy jollyjoker termék is megtalálható. Sajnos egyik sem hozzám került, de ettől függetlenül szerintem megérte ismételten az árát, lássuk is mi van benne.



D&W Design: Csillogó műbőr pénztárca
Egy türkizkék ezüst csillogású kis mini pénztárca Farkas Kittitól, nagyon pici egy kis zseb van az aprónak illetve egy fakk a papírpénzeknek a másik oldalon egy kis rekesz amiben egy névjegykártyát és elrejtett. Nagyon tetszik a színe még nem tudom mikor fogom használni, mert a jelenlegi pénztárcámat imádom.



Ekka dekoráció: Egyedi polisztirol dekoráció
Andi munkái már nagyon régóta felkeltették az érdeklődésemet, de eddig sosem volt alkalmam rendelni tőle semmit. de miután kézzel foghattam most egy művét így biztosan fogok még rendelni egy terméket. Ebben a dobozban egy gyönyörű szép karácsonyi fa xmas felirat található. Aminek az A betűje egy karácsonyfa egy ezüst csillámos festékkel átkenve. Még nem tudom hogy hol fogom kirakni de ezt a napokban biztos hogy fogjátok látni, valahol Instagramon mert vasárnap ádvent és vasárnap egy újabb dekorációs elem került ki a lakásban azért gondolkodom erőteljesen, hogy hová kerüljön.

Fon-Lak: A tegnap kincsei ládika
Zsuzsi egy tegnap kincsei ládika rejtett a dobozba, aminek a belsejében van egy meglepetés egy szódabikarbónás szív dekoráció.Mikor kibontottam nem tudtam, még, hogy rejt valamit csak a súlya volt gyanús. Mind a két termék nagyon szépen kidolgozott. A ládikáról nem mondanám meg, hogy papírból van. Pár kincset biztos, hogy elfogok rejteni benne.

Handmode with love: Karácsonyi színekben pompázó üveglencsés fülbevaló
Sejtettem, hogy egy fülbevaló lesz a dobozban, valahogy annyira egyértelmű volt számomra, instagramon meg is mutattam a tervezők bemutatásánál, hogy melyik a kedvencem. Ez nem pont az a fülbevaló ami nekem nagyon tetszett viszont ez a fülbevaló a maga kis egyszerűségével levett a lábamról. Egy üveglencsés fülbevaló ami egy kék/ ezüst csillogással van ellátva. A karácsonyi szettem biztos szereplője lesz.

HerbArting: Regeneráló Krémpakolás 10ml
Karácsonyi készülődés során azt hiszem ránk fog férni tényleg egy regenerálódás az ünnepek előtt vagy után. Na majd még meglátom még, hogy mikor vetem be, de biztos vagyok benne, hogy ki fogom próbálni, ezt a regeneráló krém pakolást. Ami csoda szép rózsaszín, az illata eszméletlenül finom. Ha beválik akkor biztos vagyok benne, hogy ezt meg fogom vásárolni. Ugyanis elkezdtem foglalkozni az arcbőrömmel és valamelyik reggel a férjem azt mondta, hogy látszik hogy használok valamit mert teljesen más az arcbőröm és azt úgy, hogy ő soha nem vesz észre semmit, de tényleg semmit. Úgyhogy most bővítem az arcápoló termékeimet. 

MyLadyCard: A kártya, ami elképesztő kedvezményekre jogosít országszerte
Ez az a kártya ami szerintem minden vásárlás mániás nőnek kell. Miután én az vagyok (nem is nem nem nem) így nekem kell, mivel, sok helyen felhasználható regisztráltam a kártyát és szerintem el is fogom kezdeni majd használni erről szeretnétek amúgy ha írnék egy külön bejegyzést? Mert ha igen akkor ezt is jelezzétek kommentben.


Palotai Csokoládé Mézzel édesített 70% kakaótartalmú kézzel készült táblás csokoládé
Ha Csoki akkor rossz nem lelhet, azt az elvet vallom. A Palotai csokiról még sosem hallottam, bár Instagramon amikor Megosztottam a bemutatkozókat akkor írtak már, hogy nagyon finom úgyhogy várom az alkalmat hogy mikor próbálható ki. Szerintem egy lazulós a napon meg fogom kóstolni.


Tarkaplacc- ahol a fonalak életre kelnek: Horgolt len csillagok
Kezdjem úgy, hogy az édes kis Rudolfom nem került a csomagba? De helyette a másik kedvencem került be mégpedig három horgolt csillag. ami annyira kis szép elegáns, biztos vagyok benne, hogy őt is ki fogom tenni. Egyébként le a kalappal mert csodaszép munka nagyon szép kivitelezés és hát összesen nem tudom hány darab készült, de abban mindegyikben három három darab csillag került ez rengeteg munka és rengeteg energia.

+Egy ajándék: Teaprogramok tea
Az előző dobozban szerepel ez a tea programok tea ami az egyik kedvencem volt Nem tudom hogy mindenkinek Ez került e vele vagy random válogatás alapján De ennek nagyon örülök Ugyanis tőle koffeinmentes tea az illata nagyon finom az íze nagyon finom Rolandnak is ízlik úgyhogy teából sosem elég, főleg ha hazai.
 

Még egyszer szeretném megköszönni, hogy részt vehettem a kampányban azt, hogy egy ilyen szuper dobozt kaphatunk ennyi csodálatos tervezővel ismerkedhetünk meg. Szeretném megköszönni azt, hogy ennyi munkát és energiát szántok ránk vásárlóitokra. Szilvi neked köszönjük hogy 2018 ban is megalkottad a FemMini boxot. A tervezőknek köszönjük, hogy ezt a karácsonyi csodát a kezünkbe kaphatjuk hiszem, hogy a hazai előbb utóbb jobb lesz mint a külföldi vagy a nagy plázákban kapható termékek. Hamarosan találkozunk egy újabb Feminibox bontogatásban. Vásároljatok még van belőle pár darab ha elnyerte a tetszéseteket. Ajándéknak tényleg fantasztikus.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése