2018. december 21., péntek

TRND| Ráma Laktózmentes sütőmargarin Süti recept teszteléssel

Bekerültünk a margarin tesztelésbe aminek nagyon örülök, hisz mostanában szeretek egyre többször sütni. A karácsonyi sütemények illetve az elkövetkezendő pár hónapban is biztosan ezt a margarint fogom használni. Pár süteményt sütöttem, de most az egyik kedvencemet szeretném bemutatni, egyszerű és nagyon finom. Akár karácsonyra is tökéletes lesz "nasinak"



Vajas keksz:

Hozzávalók:
50dkg liszt
25dkg laktózmentes ráma
15dkg porcukor
2db tojás
1tk sütőpor
vaníliás cukor
pici só

A száraz hozzávalókat kimérjük összekeverjük, majd hozzáadjuk a vajat és a tojásokat is. Ha van robotgépetek akkor kb 3perc alatt össze áll a tészta. Nekem sajnos nincs így küzdöttem a gyúrással, ha rám halgattok picit megolvasztjátok a vajat akkor hamarabb össze áll.

Hűtőbe tesszük, hogy vissza dermedjen a tészta, ha megvolt vékonyra nyújtjuk és szaggathatjuk is. 175fokra előmelegített sütőben 7-9perc alatt készre sütjük légkeveréses sütőben.
hamar elkészül puha és finom. Én a tésztámat 4 ízre kevertem ki, ha több ízt szeretnél érdemes szétszedni a hozzávalókat és úgy ha nem akkor lesz ilyen szép márványos süteményeid.


(fahéjas, kakaós, sima és kókuszos)

A ráma nagyon finom könnyű vele dolgozni, én megszerettem.

Köszönöm a lehetőséget, hogy kipróbálhattam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése