2018. december 12., szerda

Mommy mia 2018 tél

2018 év utolsó Mommy Mia boxa, ami egy kicsit szomorúsággal tölt el, hisz eltelt egy év, ami azt jelenti, hogy Roland 2 éves lesz. A csomagunk már pár napja nálunk van, de teljes hírzárlatot kértek Katáék így nem is osztottam meg a tartalmát eddig sehol. Viszont most itt az idő, ha érdekel mit is rejtett a csomag akkor olvasd tovább.


A téli kiadásból ismét kimaradt a mese amit nagyon sajnálok, hisz azért is gyűjtöttem a kiadványokat, reméljük a következőben már ismét benne lesz. Egyébként én mindig a csomagot nézem meg és utána nézem meg a kiadványt amiben mindig rengeteg kupon van. Most is felfogok használni ebből pár darabot. úgyhogy hamarosan valahol láthatjátok majd őket (Kövessetek instagramon
A csomag a fedelet levéve (egyszerűen nem tudom, hogyan lehet így bepakolni?) soha nem sikerül még egyszer viszapakolnom ugyan úgy.

 

Herbalife Nutrition Új generációs Pikáns Alma F1 Shake
Hasonló shakeról már hallottam, viszont ezt a fajtát még nem ismerem. A leírásban szerepel egy kulcsmondat: Az elfoglalt Anyukák legjobb barátja! Ha tényleg olyan finom mint amilyenre gondolok akkor szerintem ez lesz a kedvencem. Ugyanis nagyon sokszor nincs időm enni, fogytam is rengeteget :(

 Viblance új mézeskalácsos granola
Fogalmam sincs mi az a granola igen utána nézhettem volna mi is ez de nem volt rá időm.

Na jó:
A granola nagyon röviden sült müzli – extrákkal (mely extrák a granola lényegét adják). Magyarország ugyan csak pár éve ég granola lázban, az már évtizedek óta világszerte népszerű reggeli, desszert vagy nasi. Sőt, a granola története 150 évvel ezelőttig nyúlik vissza.

Tehát egy tökéletes reggeli lehet, kifogjuk próbálni úgyis mostanában fényevő lett Roland kb semmit nem eszik hátha ezt az új ízt szívesen elfogyasztja.

Kolibri Kiadó Kukucs, itt a karácsony című könyv.

Könyvből sosem elég főleg, ha ennyire sokrétű. Játszva lehet a könyvvel megszerettetni a gyermekeket. Ezt a könyvet szerintem az utolsó adventi vasárnapon fogjuk elővenni ezzel hangolódva teljesen az ünnepre.Egy hasonló könyvünk már van ami ilyen kukucs elven működik. Jaj alig várom, hogy meglegyen az első igazi karácsonyunk négyesben.
Bomb cosmetics karácsonyi fürdősüti


Az én időm kb kimerül abban, amikor  heti 1x eltudok merülni a habok között, akkor csak én vagyok és a relaxáció. Engem ez tölt fel. A Bomb Cosmetics termékeit nagyon régóta ki akartam próbálni, de eddig nem volt szerencsém még hozzá. De ami késik nem múlik úgyhogy hamarosan fürdősütizem egyet. Hamarosan olvashattok erről a blogon.


Majomkenyér & Bridge mézes citromos/ mézes fahéjas keksz és bio rizsital

Majomkenyér süti már volt az egyik korábbi dobozban, azt közösen ettük meg Rolanddal mert nagyon finom volt. Ezt is úgy tervezem majd hisz ne csak ő kapjon finomságokat.
A rízsital engem nagyon vonz, még nem volt ilyen a birtokomban pedig a boltok tele vannak ilyennel. Úgyhogy itt az idő megízlelni. Aztán a végén még függők leszünk.


Granna társasjáték
Na ez az első dolog amit elrejtettem ugyanis ez lesz Roland egyik születésnapi ajándéka ugyanis szeretem az ilyen készségfejlesztő játékokat. Játszva tanulhatunk ami nálunk fontos is mert sajnos Roland nem nagyon kezdett el még beszélni. Vagyis beszél de csak a szavak első két betűjét mondja. Remélem az ilyen játékok hamarosan beindítják ezt a folyamatot.


MAC 30 perces AJÁNDÉK sminkkupon
A téli meglepetések között egy 2019. januárjától felhasználható 30 perces ajándék sminkkupont is találsz. Ez a MAC, a világ vezető professzionális sminkszakértője, és a Mommy Mia közös karácsonyi ajándéka NEKED.

Mindenképp fel fogom használni mert ez egy szuper lehetőség. Még nem tudom, hogy milyen alkalommal vagy csak úgy fogom e felhasználni de biztos vagyok benne, hogy szuper lehetőség lesz. Pár éve mikor a Glamour Gálán voltam akkor volt szerencsém kipróbálni a terméküket és azt viseltem.
R M ékszer exkluzív MOM Power karkötő

Annyira csodaszép, igaz már a második MOM feliratú karkötő amit a Mommy mia dobozban volt. Az előző a kristályok miatt inkább alkalmibb. Ez pedig annyira tökéletes a maga egyszerűségével.  hisz ez a sodort karkötő a két oldalon gravírozott szívmedállal annyira csodaszép és hétköznapi. Megvan a kötelező darab amit a gyűrűimen kívül viselek.


Jógakaland durmi maci nap Üdvözlettel plakát

"Durmi Mackóval a gyerkőcök könnyedén és játékos módon megtanulhatják a napüdvözlet mozdulatait! Már napi 15perces gyakorlásnak is nagyon jó hatásai vannak, ennyi pedig belefér reggel, vagy bölcsi/ovi után, nem igaz? A lényeg, hogy soha ne legyen tele a pocak, amikor gyakoroltok, Igen együtt, hiszen úgy a legjobb móka. Segítségnek mindig ott lesz a plakátunk, amiről kezdetben még jó lesni, de később a gyerekszoba falát is díszítheti."

Nem fogjátok elhinni, de mikor megláttam itt sikítoztam! Köszönöm csajok, hogy belekerült ez a csoda a dobozba. Kupon felhasználva :)
Na de, hogy több mindent is írjak. Úgy érzem mozogni kell, kell a léleknek és kell a testnek is. Nagyon régóta nézegettem már a jógakaland könyvet társasjátékot és kártyát most itt a lehetőség mindkettőnknek egy kis mozgásra.



Ez ismét telitalálat lett, nagyon szuperek a termékek tökéletesek, a kuponok eszméletlen jók. Párat biztosan fel fogok használni mivel most azok is annyira nekem lettek kitalálva. Egy két Unboxing és terméktesztelés biztosan érkezik hamarosan.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése