2019. július 16., kedd

Utazzunk gyerekekkel| 4nap 3 éjszakára így pakolok

Nagyon izgatott vagyok, hisz az első igazi családi pihenésünkön voltunk túl amit négyesben töltünk segítség nélkül. Erre a pár napos pihenésre igyekeztem egy szuper kis pakolós bőröndöt kialakítani-

Igyekeztem most úgy pakolni, hogy egy nagy bőröndbe beleférjen mindenki ruhatára és egyéb dolgai. Na jó egy kis bőrönd is kerül be a kocsiba mivel lehetetlen MINDENT elpakolni. Ez a lista egy három éjszakás kikapcsolódásra ad útmutatót. Hamarosan jövök egy, egyhetes igazi nyaralós listával.


A gyerekek ruháit eddig mindig túlgondoltam mindig annyi ruhát vittem magunkkal ami hát valljuk be, kitett volna még egy gyermek utazását. Igyekszem praktikusan, de balesetbiztosan pakolni. Ez azért is fontos, mert így nem viszek felesleges ruhákat és normálisan marad hely mindenre. Az alsóneműből mindig annyit teszek be ahány napra megyünk. Mi még pelenkásak vagyunk így ez kicsit változtat a pakoláson. Viszont bugyiból/alsónadrágból ahány nap annyi darab legyen berakva. 

A nadrágok esetében ha tiszták maradnak (nem esik el, nem eszi le, nem történik semmi baleset) akkor azt akár másnap vagy harmadnap is felveheti. 1 vagy 2 plusz teljes összeállítást készítek be mindig ha valami baj történne. Ebből az egyik a kocsiban lévő azonnali csomagunkhoz kerül amiről már ITT olvashattatok.

Roland ruhatára 3 éjszakára és 4napra

 3db Body
3db nadrág 
3pár zokni
1 pulóver/ kardigán
2db pizsama nadrág 
4db pelenka/nap 
fürdőruha /bugyi
1v 2 teljes szett (Body, nadrág, zokni) + tartalék pelenka baleset esetén
törölköző
papucs 

Viki ruhatára 3 éjszakára és 4 napra

 3db Body
3db nadrág 
3pár zokni
1 pulóver/ kardigán
2db pizsama rugi
6db pelenka/nap 
fürdőruha /bugyi
2db harisnya
1v 2 teljes szett (Body, nadrág, zokni) + tartalék pelenka baleset esetén
hajgumik (kis tárolóban) 
törölköző


Egy kis flakonban viszek magammal folyékony mosószert így ha valami történik a ruhával azt azonnal ki is tudom mosni kézzel így nem kerül a kukába a darab.

Tisztasági felszerelés

A ruhák és kiegészítőik után az egyik legfontosabb a tisztasági felszerelés ide sorolom a pelenkázási kiegészítőket és a fürdősöket is.

tusfürdő
popsitörlő
popsikrém
fogkefe
fogkrém
sampon 
fertőtlenítő kendő


 Gyógyszerek

Talán mindennél fontosabb ez a pont a gyógyszerek. Ide azokat a dolgokat szoktam bepakolni ami a gyerekek lebetegedését illetve Roland kruppos rohamát megkönnyíthetem. 

 Kiskönyvek
Nurofen 
Cataflam csepp 
Krupp kúp
orrszívó
orrspray 
sebtapasz
fertőtlenítő 
lázmérő
D-vitamin


Alváshoz szükséges eszközök

Szerintem különösen fontos, hogy bárhol vagyunk a gyermekünk nyugodtan és zavartalanul tudjon aludni ezért azokat az eszközöket amiket itthon használunk az alvásukhoz vigyük magunkkal.

Alvópajtás
cumik
pléd
éjszakai fény


Játékok

Ha éppen a szálláson vagyunk akkor kellenek azok a játékok amikkel tudnak játszani, ha a szállásunknak nincsen külön játszó szobája bár én akkor is viszek egy "alap" játszókészletet. 

Rolandnak már megszoktam engedni, hogy válasszon játékot amit hozni szeretne, de azért én is csempészek bele olyat ami biztosan leköti akár egy rövid időre is főleg ha mind a kettőjüket az a legjobb.

Biztosan jön velünk a tabletje amin akár egy nyűgösebb idő alatt tud mesét nézni miközben várakozunk az étteremben vagy útközben is jó szolgálatot tesz.
Gyurma
1-2 kreatív kézszégfejlesztő játék
autók, pár formabedobó 


Úgy gondolom ezzel a listával a gyerekek részét teljesen kitárgyaltuk. Egy következő bejegyzésben megmutatom, hogy én/ mi hogyan és mit pakolok az utazásra a bőrönd többi részébe és mik azok az alap dolgok amik ilyenkor jönnek velünk.

Egy gyerekkel főleg kettővel nem a pihenésről szól ez az idő. Viszont a közös élmények az új helyek megismerése miatt úgy gondolom néha kell egy- egy ilyen alkalom, hisz ez mindenkinek jó. A közös élmények teszik igazán boldog családdá a családot, hisz jó vissza emlékezni 1-1 ilyen alkalomra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése