2015. március 18., szerda

TESZT| Garnier Fructis Zsíros hajra sampon

Halohó!
Pár napja készültem ezzel a bejegyzéssel, de nem éreztem magamban erőt arra, hogy megírjam. De most itt van az egyik kedvenc termékem, amit már 2 kedvences videóban is láthattatok. (lassan készül a 3. is) 
Eddig én mindig az Isana festett hajra való samponját és balzsamját használtam (teszt a linkre kattintva) Amit már akkor írtam, hogy imádom. Nagyon jó volt a hajamnak, könnyen habzott nem úgy mint más szilikon mentes sampon. De nagyon hamar zsírosodott a hajam inkább a tövénél így Glamour napokon beszereztem ezt a fajta sampont.



 Eddig mindig 2naponta kellett mosnom a hajam mert annyira zsíros volt már, hogy szerintem vállalhatatlan volt. 3. napot úgy toltam ki, hogy száraz sampont használtam. A tapasztalataimról hamarosan írok majd egy tesztet nektek :)  


A sampon csomagolását nézzük meg: Nagyon szép zöld flakon ami nekem nagyon kézre áll, a kupakjától féltem, de az is nagyon jól szuperál. Könnyen lehet adagolni a megfelelő mennyiséget.

Illat: Mennyei citromos illata van, ami még nap végére is érződik (ha reggel mosom meg a hajam 6körül)

Amit ígér, hogy erősíti a hajszálakat, talán igen. Mondjuk amióta ezt használom (+új hajkefe) azóta nem hullik annyira a hajam, úgyhogy lehet benne valami. 


Fent említettem, hogy 2 napot bírt a hajam haj mosások között. Most simán megvan a 3nap is, a 4. nap van az az érzés, hogy ki nem teszem a lábam az utcára. Mondjuk ha hétvégén nincs programom és pl csütörtökön mostam meg a hajam akkor legközelebb vasárnap vagy hétfőn mosom meg. De ez nagyon ritka, max havi egy ilyen van. 

Összességében én nagyon megszerettem, az utánpótlása is megvan már bár az már a 3. flakon lett :)

Ti használtátok már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése