2015. március 30., hétfő

A nagy bejelentés

Sziasztok!

Aki facebookon követ láthatta, hogy szombaton valami nagy dologra készültem.


március 28., 9:22 · 
Úton Ceglédre... Nagy nap a mai kicsit félek de az eredmény megfogja érni Ha minden jól megy este jövök róla bejegyzéssel"
 Sose izgultam még ennyire, féltem is de tudtam, hogy utána nagyon fogok örülni és büszke leszek arra, hogy belevágtam és nem hátráltam meg. Direkt nem írom még ki, hogy mi az, mert jobb így az izgalmat fokozni.

Szeretném először is megköszönni nektek azt, hogy itt vagytok velem, azt, hogy napi 300-400 oldal megjelenítés van, a 163  hozzászólást :) a 27 követőt Facebookon a 68 lájkolót. MagyarBlogokon a 3 kis szívecskét:) Annyira jó, hogy vagytok nekem. Tudom sokszor hangoztattam már, hogy  a Blog az én kis menedékem, a hobbim ahova elbújhatok a világ elől, kiírhatom magamból az örömöm és a bánatom. Magamhoz képest úgy érzem, fejlődtem... nem érzem azt az űrt már ami hiányzik, a blogból mert kezdem feltölteni és ez boldogsággal tölt el! KÖSZÖNÖM, hogy vagytok.

A blog kinézet változás (fejléc és saját logó) a születésnapom környékén készült ennek már egy hónapja, én már ekkor tudtam, hogy pár hét múlva ezzel a nagy bejelentéssel fogok tudni készülni mert....


elkészült a 7. tetoválásom, jelenleg ez a 100% kedvencem, ez annyira én vagyok, és az életemből egy olyan darab, ami fontos számomra, ami szerelem lett első látásra. Mégpedig a Bloghoz tartozó Logóm... a sajátom amiből csak egy van. Amire ha ránézek, mindig az az öröm jut eszembe amit ti adtok nekem. Az, hogy van valami amihez hűen kötődöm :) 


Köszönöm Vörös Lackó, hogy elkészítetted nekem fájdalom mentesen... Már csak pár nap és meggyógyul :) 

Köszönöm nektek is Angyalkák, hogy vagytok nekem.... <3

4 megjegyzés:

  1. Wow! Gratulálok! :)
    Vörösről meg már nagyon sok jót hallottam! (Párom volt kollégája) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 2 tetoválásomat leszámítva mindet ő csinálta és sose megyek máshoz az biztos :) Köszönöm szépen :)

      Törlés
  2. 7 tetoválás :) Van, ami kilátszik a ruhából? Ez tényleg egyedi, nekem kissé nagy is. Remélem, még sokáig blogolni fogsz, a tetoválás emlékeztet rá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kézen nekem pont jó méret :) http://barbisminkesszepseg.blogspot.hu/2014/11/6-tetovalasom.html és http://barbisminkesszepseg.blogspot.hu/2014/07/tetovalasaim.html írtam a tetoválásaimról már :)

      Nagyon szépen köszönöm, igyekszem rengeteg ideig blogolni még :)

      Törlés