2015. március 25., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Az első...


Sziasztok!

Olyan gyorsan telik az idő... már a második VKP bejegyzésem olvassátok, el sem hiszem, az előző is nagyon tetszett, ott nagyon egyértelmű volt, hogy miről írok. Most kicsit el kellett gondolkodnom a dolgokon. Lehet nem írok konkrét dolgokat, csak úgy felületesen, még meglátom.


"És akkor a "kérdések", amikre válaszolni kell (hosszan és röviden is lehet válaszolni, nincs kikötés):

.... szó, amit kimondtam
.... plüss állatom
.... szerelmem
.... csók
.... legjobb barát/barátnő
.... házikedvenc
.... macskajaj
.... munka
.... koncert
.... sminktermék /fiúknak borotválkozás/"


Csapjunk is a betűk közé :) 

Az első szó amit kimondtam: Minden szülő legnagyobb dolgai közé tartozik amikor a gyermeke első szavát, első lépéseit megteszi, vagy fel áll az ágyban. Nekem az első szavam az a mama volt persze nem ilyen szépen kimondva :) 

Az első Plüss állatom: Na erről hoztam nektek képet is, mindig is plüssel aludtam ez a mai napig így van. Hiába van ott a párom, valahogy meg kell ölelnem mindig azt a kis valamit. Ami jelenleg a "kislányom" róla már ígértem, hogy írni fogok nincs elfelejtve :) Akkor jöjjön az első:

 Ez  a szép kis plüss nyuszi :)

Az első szerelmem: Huh most igazán elő jött a nosztalgia, alsós voltam általános iskolában mikor halálosan bele szerettem az egyik osztály társamba, tudta, de maradt az az igazi plátói szerelem :) Keringőztünk is együtt, de mindig örömmel emlékszem vissza erre az emlékre, anyuék olyan büszkék voltak ránk :) Az első szerelem mindenki életében nagy hatással van nagyban befolyásolja a jővőképét is. 

Az első Csók: A legelső barátommal volt, hát nagyon féltem tőle, hogy elrontom, de semmi nem történt a rémképeimből. Nagyon emlékezetes dolog nem történt, nem is nagyon emlékszem rá. Ennél emlékezetesebb a mostani párommal lévő első csókunk volt. A Margit szigeten történt, nagyon emlékezetes volt számomra

Az első legjobb barát/barátnő: Akiben csalódtam... sőt eddig minden legjobbnak hit barátban. Rami volt, hosszú évekig elválaszthatatlanok voltunk, mindent együtt csináltunk. Majd bekerültünk egy új suliba, én meg maradtam egyedül, mert egyre kevesebbet foglalkozott velem, majd már kb a köszönésben kimerült a barátságunk.

Az első házikedvenc:
Egy nagy fekete keverék kutyus nagyon imádtam simán ráülhettem a hátára az se zavarta, velünk olyan volt mint egy szelíd kis bárány. De az idegenekre folyamatosan morgott, ugatott.

Az első macskajaj: Igazából ilyen nagyon nem volt, nem vagyok nagy piás. De talán anyukámék esküvőjén amikor legelőször fogyasztottam alkoholt.

Az első Munka: Jelenleg is itt dolgozom, készülök majd bővebben írni róla. Kormányhivatalban dolgozom Titkárnőként :)

Az első koncert:
Na erre a fehér melltartós pánt nélküli ruhához összeállításomra nem vagyok büszke, de hát mindenki elkövet életében valami extra nagy divat bakit...  Az első koncertem a kedvenc Kiadóm alapítójának a koncertje volt Mr. Busta (RTM alapítója)  és Essemm  koncerjte, imádtam nagyon. Mondjuk minden Pesten lévő eseményre elmegyek, most épp április 11re készülök amikor a II RTM party lesz :)

 

Az első sorban voltam :)



Az első sminktermék: Két terméket vettem elsőre, egy Avon 4es szemhéjpúdert és egy Avon szempillaspirált :)


2 megjegyzés: