2015. március 25., szerda

TESZT| Yamuna Szőlőmagolajos fürdősó

Sziasztok!

Ma egy tesztet hoztam nektek, mégpedig egy olyan termékről amit réges régen kaptam már tesztelésre. Csak itt jött a probléma, nincs fürdőkádam, csak zuhanyunk. De én okos feltaláltam magam, teszteltettem anyuval a terméket, akire "ráparancsoltam" hogy minden nap vagy legalábbis két naponta használja. Így született meg a mai bejegyzés :)


Sajnos nem csináltam róla képet csak ilyen van, teljesen kiment a fejemből, hogy képet kéne róla készítenem.

Amit én tapasztaltam az csak az illata, igazi szőlő, tényleg olyan hogy beleharapna az ember. 

Lássuk anyukám véleményét:

Nagyon száraz alapból a bőre, sokszor olyan, mintha lisztel beszórták volna és tiszta fehér lenne. Első használat után mondta, hogy olyan érzése volt mint mikor még jobban szárit valami, de az isteni illat amit a bőrén is érzett az valami mennyei volt. De adott még pár esélyt neki, és láss csodát selymesebb puhább lett a bőre. Aminek örült, mert már nem néz ki csúnyán a lába. Ha éppen húgom nyugodtan hadja fürdeni akkor nagyon könnyen ellazul és pihen a kádban fekve :) 

A 250g-os terméket 699ft-ért lehet megvásárolni, ami jó pár fürdésre elég és anyu példáját elnézve meg is éri az árát. Mert hatásos :)

Kis infó még róla amit a honlapjukról vettem:


"Mit tesz veled ábrándozás közben?
Mindenekelőtt nagytakarítást végez: citromsav tartalmával felpuhítja és eltávolítja a feleslegessé vált szaruréteget, majd a kitisztított pórusokon keresztül magához vonja a káros salakanyagokat. 
A második lépésben számos bőrápoló, közérzetjavító ásványi anyagot juttat el hozzád.
Harmadik lépésként pedig a szőlőmag olaj bőrtápláló, regeneráló hatását élvezheted: szabadgyöklekötő, öregedésgátló, intenzív hidratáló, biztosítja a bőr simaságát, rugalmasságát.
Hagyd, hogy széppé tegyen a fürdővized, te pedig álmodozz közben!"

Ti próbáltátok már ezt a fürdősót mi a véleményetek róla?

*A terméket tesztelésre kaptam, de semmilyen szerződést nem írtam alá, miszerint a terméket fényeznem kéne, saját általam (anyukám által) tapasztalt dolgokat írtam le. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése