2015. március 14., szombat

Világ járó| Bükfürdő Piroska Hotel

Sziasztok!

Ma a világjáró bejegyzéseim folytatom, még pedig egy kicsit különösebb részével a Szállásunkat fogom bemutatni. Miután mi is Glamour kuponnal mentünk és most is közte lesz, így gondoltam jól jöhet az, ha bemutatom milyen is a hely.

A szobánk a 18-as szoba volt, közvetlenül a Welness részleg mellett, így mi nem kértünk fürdő köntöst.

Ilyen hangulatos helyen mentünk a szoba fele:




Mandarin fa annyira szép volt.

A szoba, szerintem nagyon szép hangulatos volt, amivel szenvedtünk az a meleg, annyira befűtöttek, hogy én aki nagyon fázós az is alig bírt megmaradni éjszaka.  Talán egy picit zsúfolt de én jól éreztem magam a szobában, már amennyit ott töltöttünk :)


 Annyira tetszett ez a szép tapéta ami a bejáratnál fogadott belülről


 Az ágy ahogy megvan csinálva, a fej támla a két lámpával, mindkét oldalon 1-1 konnektor 
A két dísz párnát meg is vettük.


A kis asztalka a bekészített ásványvizünkkel


Tv és a kis asztalka
 

 A sarokban helyezkedett el a kabát akasztó és a ruhás szekrény egy fotellal


A fürdőszobában tetszett, hogy gondoltak a hölgyekre. Bár a haj szárító szikrázott illetve rázott, de kaptam egyet helyette, így megtudtam szárítani a hajam is.


Az utolsó nap maszíroztattunk is ami a csomagunkhoz tartozott.





 Illetve 8-8 percet barnultunk is

 A Welness részleg:








 Szauna részleg:



Összességében, mi megvagyunk elégedve a szállodával, kivétel azzal, hogy a fürdőszoba tele volt hangyával, na én meg utálom őket de nagyon. Nagyon szép három napot töltöttünk Bükfürdőn, bár hazafelé volt egy "kis baleset" erről már írtam pár mondatot a Blog Facebook oldalán, de mivel úgy érzem, ti vagytok az én nagy családom, akiknek le írhatok mindent mert valakit csak érdekel amit írok, így jövök arról is egy bejegyzéssel, még mindig nm vagyok túl rajta, de a pihenésünk ettől függetlenül szép volt. 

Következő Világ járós bejegyzés Kőszegi kirándulásunkról fog szólni

Köszönöm, hogy elolvastátok.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése