2019. május 7., kedd

TESZT| HERBioticum Mesterbalzsam gyógynövényekkel

Egy ideje küzdök a nyakam illetve a vállam fájdalmával tele van csomóval, mozgatni sem tudtam aludni pedig nem tudtam. Miután az utolsó FeMini boxban volt egy Herbioticum testápoló így tudtam, hogy a márkának az egyik termékéhez fogok nyúlni. Azt nem tudtam, hogy pontosan melyik termékük is kell nekem így felkerestem őket és készségesen segítettek, hogy melyiket is vegyem meg.



Így esett a választásom a Herbiotikum Mesterbalzsamára ami 56hatóanyag összeállításával készült például:
"vadgesztenye kivonat, árnika kivonat, kámfor, mentol, aloe vera kivonat, körömvirág kivonat, eukaliptusz olaj, rozmaring olaj, D-panthenol) és hatóanyagai segítenek különböző kellemetlen, fájdalommal járó tünetek kezelésében, mint a fizikai sérülés, rándulás, esetleg korral járó tünetek, vagy kényelmetlen, zavaró bőrirritációk. Ebben a komplex készítményben egymás hatását kiegészítve segítik a gyógyulás folyamatát, és hozzájárulnak az életminőség javulásához. "


 Már első használat után éreztem a hatását pontosabban felkenés után a csomós részeken bizsergető kicsit fura érzés volt. A vállam már reggelre jobb lett sokkal még nem a legjobb, de javul. A nyakam nem az igazi egyáltalán nem. Viszont így belegondolva igaz lehet, hogy a nők a nyakukban hordják a lelküket. Így a lelki részét is valahogy rendbe kell tennem ez egy nehezebb hadművelet lesz, de most a krémre térjünk vissza.

Az illata elég intenzív, én egy spatulával nyúlok  bele, így biztosan nem kerül bele baci.Akinek valamilyen izületi problémája van vagy fáj valamije az használja ezt nyugodtan,


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése