2019. május 5., vasárnap

Anyák napi Mommy Mia 2019

 Idén Bővült a Mommy Mia kinálata igaz csak a Mamaszobásoknak volt elérhető ez az anyáknapi doboz, vegyes érzéseim vannak vele kapcsolatban. Szeretem is meg nem is. Magát a dobozt annyira nem szeretem, nem is fogom tudni újrahasznosítani pedig nem szeretek szemetet gyártani az ilyenekből.


Felül letépős belül egy elegánsabb felhajthatós megoldást kapott aminek a belső része tetszik azt tuti felfogom ám használni majd valahová. De magát a dobozt sajnos nem biztos :'(


De ez a felhajthatós belső rész megoldása tetszik.

A doboz tartalma

La Mome könyv: Útikalauz kezdő, haladó és meg nem értett mamiknak
Belelapozva érdekes nagyon, biztosan elfogom olvasni, bár már a 90% nem érint és nem is fog. A kivitelezés nagyon szép olyan igazi napló szerű.


Olive & Oliva Shea vajas kézműves szappan
Nem bontottam ki őt valaki hamarosan megnyerheti egy nyereményjátékban, túl sok szappanom van már és egy hasonló szappan már van a márkától az valahogy jobban vonz.


Proud MaMa Üveggyöngyből készült charm karkötő

Felpróbáltam rám nagy, pedig nagyon nagyon tetszik :( Még nem tudom mi lesz a sorsa, lehet nézegetem egy kicsit mert csuklóra évek óta nem tudtam hízni.


MomsDoHaveTime: bevásárló lista
Az előző elfogyott őt már el is kezdtem használni, de nem lett nagy kedvenc így pár évvel később egy ugyan ilyen a dobozban.


Mentes Barackos-vaníliás apró: Bársonyos barackos apró dióból és kesudióból egy csipet madagaszkári vaníliával. Paleo, glutánmentes, laktózmentes, hozzáadott cukormentes.
Őt megfogjuk enni, Viki a dió miatt nem fog belőle kapni, de Rolival elmajszoljuk. Ha fini akkor beszerzünk belőle még.

Madara: (új formula) Mélyhidratáló Fluid minta
Kifogom próbálni mert kiváncsi vagyok rá, de olyan picike.

Mommy Mia #KlasszulCSinalod képeslap

Ez a képeslap pont jókor jött! Virtuálisan el fogom küldeni mindenkinek akit úgy gondolok és ki fogom tenni a lakásba egy olyan helyre ahol minden nap látom mert kell a megerősítés!

Összességében kicsit "maradék termékekből csináljunk dobozt" érzésem van. Viszont a könyvet a sütit és a képeslapot imádom Barbiéktól egy másfajta terméknek jobban örültem volna de nem fog kárba veszni.

Nektek, hogy tetszik ez a doboz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése