2019. május 26., vasárnap

TESZT| HERBioticum Sheavarázs gránátalmás tubus

Az első Herbioticum krémem ami hozzám került ez a Sheavajas krém volt mégpedig a Feminiboxban volt amit itt olvashattok. Úgy godoltam elkezdem az ilyen boxokban lévő termékeket is egyesével bemutatni, mert elég sokat vásárolok és, hogy lássátok használom is őket. Mikor máskor kezdjem el használni ezt a shea vajas terméket amikor szépen leégtünk egy 2 órás félig napsütéses félig árnyékos Honvédelmi napon!




Ez a Shevarázs gránátalmász krém kis kiszerelése mely igazán táskabarát így bárhová magunkkal tudjuk vinni. Nincs benne parabén illetve kőolajszármazék sem szintetikus szín és illatanyag mentes. 

Csomagolás: 75ml tubusos kiszerelés könnyen nyílik de jól záródik, így biztosan nem fog kifolyni. A megszokott elegáns bézs színű csomagolást kapta. Zöld kupakkal. 


Rengeteg szuper összetevő van benne. Ennek köszönhetően kitűnően alkalmas a száraz bőr kezelésére, nyugtatólag hat az allergiás bőrirritációra.

A napégés után mindenkit ezzel kentem le és én azóta is hűen használom, hisz tényleg nyugtatja a bőrt és pihe puha selymes lesz mindenhol ahol használom. Azt kell mondanom ez is egy igazán Jolly Joker termék és mindig lesz itthon ebből egy kis vagy nagy kiszerelés, mert nagyon sokoldalúan lehet használni.
Amit még érdemes róla tudni, hogy ez a krém önmagában használva 5-6 faktoros természetes fényvédő. Minden hámlasztás után (erről később írok) ezt szoktam felkenni az arcomra így extrán bejut a bőrbe és még ha csak itthon vagyok akkor is van egy minimális fényvédelme az arcomnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése