2019. június 21., péntek

Nyári TAG

Nagyon szeretem a nyarat remélem idén kicsivel jobb lesz mint tavaly volt. Na de kezdjünk is bele a kérdések megválaszolásába.
1. Nyáron hajmosás után magától szárad a hajad vagy megszárítod?
Ilyenkor hagyom magától száradni ugyanis pillanatok alatt megszárad. Illetve legalább nem roncsolom annyira a hajamat.

2. Fagyi vagy jégkrém?
Mindkettőt szeretem igaz többször eszünk gombócos fagyit a gyerekek vagyis pontosítva Roland miatt.
3. Szoknya vagy rövidnadrág?
Mindkettőt szeretem változó mikor mit veszek fel.
4. Tenger vagy tópart?
Tenger, bár még csak egyszer voltam, remélem még eljutunk.
5. Hányas faktorú naptejet használsz?
30 vagy 50es faktorú naptejet használok, mivel nagyon fehér a bőröm (Szeretünk vashiány emiatt még inkább hulla színem van) könnyen leégek.
6. Kedvenc nyári parfüm?
Nagyon régóta nem használok parfümöt.
7. Kedvenc kiegészítő nyárra?
Napszemüveg! Imádom a napszemüvegeket, mindenhol van egy.
8. Saru vagy flip-flop?
Leginkább egyik sem, a flip-flopot csak strandra vagy uszodában használom.
9. Kedvenc nyári sport?
Futni Roli után.
10. Kedvenc fesztivál?
Nem szoktam fesztiválra járni

11. Hová mész idén nyaralni?
Remélem eljutunk valami tengerpartra a gyerekekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése