2019. június 27., csütörtök

ESZT| Spatula arcmaszk felviteléhez

Bármilyen belenyúlós krémhez én már ilyen mini spatulát használok higiéniai okok miatt is elsősorban, hisz hiába mosunk kezet azért lehetnek nem oda való termékek így biztosabb, hogy nem juttatunk bele olyan anyagot ami akár a korábbi romlást akár a bőrünk "mérgezését" okozhatja.





Az arcmaszkhoz vettem egy maszk ecsetet, majd mikor megérkezett döbbentem rá, hogy hát ez nem is az a tipikus ecset, hanem egy szilikon spatula.
Anyaga: Szilikon, aluminium, PS-műanyag. 

Használatával kevésbé pazaroljuk a terméket, hisz a kezünkön maradt termék nem megy a lefolyóba hanem pont annyit tudunk felkenni amennyire szükségünk van. 

A szilikon vége higiénikus felvitelt biztosít, hisz fentebb említettem nem a kezünkkel nyúlunk a termékbe. Illetve nagyon könnyen tisztítható, mert egyszerűen lemosható és egy törlő segítségével szárazra is törölhető. 

 Nekem ez nagyon bevált tényleg kevesebb terméket pazarolok el és még az orr, áll, száj, szemkörnyéken is nagyszerűen használható, mert oda is szépen belehet vinni a terméket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése