2019. június 10., hétfő

RECEPT| Banános túrótorta első szülinapra


Hát ez a nap is eljött! Viki is betöltötte az egy évet, hihetetlen, hogy így rohan az idő. Éppen ezért neki is én készítettem a tortáját mint annó Rolandnak is. Biztos voltam benne, hogy valamilyen gyümölcsös túrótorta lesz, de a gyümölcs nem volt biztos. Egészen addig a pontig amíg rá nem jöttem, hogy Viktória banán mániában szenved!






Hozzávalók: 
2csomag babapiskóta
kevés vaj
500g túró
4-5db banán
banános joghurt
24cm tortaforma
szallag
gyertya

Egy adag babapiskótát egy kevés vajjal épp annyival, hogy összeálljon ledaráltam. A tortaforma aljába sütőpapírt tettem, az oldalát kiraktam babapiskótával. Majd a közepére kanalaztam a piskótás alapot és jól elnyomkodtam.

A túrót egy tálba tesszük belenyomjuk a banánt és a joghurtal kicsit fellazítjuk, hogy ne legyen túl sűrű. Egy icipici vaníliás cukorral ízesíthetjük de ez nem feltétlenül kell bele. A krémet a hűtőben pihent piskótás alapra rátesszük majd betesszük a hűtőbe.

 Tálalás előtt a tetejét banán karikákkal díszítjük illetve a gyertyával. Az oldalára pedig szalagot kötünk. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése