2015. április 1., szerda

Hajnapló| A kezdetek

Sziasztok! 
A fogfehérítős projektemnél említettem, hogy belekezdtem egy másik projektbe is mégpedig a haj növesztésbe. Korábbi bejegyzésemben írtam, a hajam történetéről, amikor egyik napról a másikra levágattam a hajam. Az utóbbi pár hétben viszont elkezdett hiányozni az, hogy összefogjam kontyot csináljak belőle. Eldöntöttem megnövesztem, de jelenleg ezt a köztes állapotot utálom de nagyon!!!! 

 

 Az általam jelenleg használt termékek, amik azért picit segítenek már a hajam kezelésében, ezeket még lehet bővíteni fogom, illetve a kedvences videókban már látott hajkefe lemaradt a képről.

 A samponról itt írtam erről nem szeretnék még egyszer ódákat zengeni, viszont azt itt is el kell, hogy mondjam, nekem bevált, sokkal tovább bírja a hajam zsírosodás nélkül sőt talán a hajam sem hullik annyira tőle.

Panthenol spray: ugye mindenki tudja, hogy égési sérülésekre való, de haj növesztésre is állítólag jó illetve kevesebb lesz tőle a korpa, az utóbbit már tapasztaltam, a haj növesztésben majd meglátjuk még mit segít. Őt minden hajmosás elött használom 30 percel bekenem a tenyerembe nyomott habbal a hajtövemet majd a maradékot eloszlatom a tenyerembe törcsibe be és él óra múlva jöhet a hajmosás. 

És egy Hajolaj, őt 2hetente havonta fogom használni, állítólag a hajhullást csökkenti, na még nem próbáltam, de ami késik nem múlik, következő bejegyzésben már róla is írok majd kicsit bővebben :)



A hajkefe lemaradt a képekről, de őt már láthattátok a kedvences videóimban is :)

Íme most itt tartunk:



A Glamour napokon igyekszem még beszerezni pár kincset a hajápolásomhoz. A kívánság  listámról hamarosan olvashattok :) 

1hónap múlva jelentkezem a hajnapló második részével :)

4 megjegyzés:

  1. Most még jó rövid :) Frizurát ebből is lehet csinálni. Én most fogom levágatni az alsó öt centit (aztán ki tudja, mennyit vág a fodrász, ugye), eléggé el van vékonyodva a vége, meg már derékig ér, boszorkányos hatást keltek. Kb. évente szoktam vágatni, nekem nem a növesztéssel van gondom, hanem a formázással, magától nem áll sehogy, beszárítani meg nem tudom úgy, ahogy a fodrász, marad a vasaló.

    VálaszTörlés
  2. Csak összegumizni nem tudom még, mert alul csomó kilóg, hiába csatolom el kibújik alóla, így marad még ez a köztes állapot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is jutott eszembe, hogy össze kell gumizni (fürdéskor biztos), mert nekem a hosszú is mindig lóg, azért növesztettem meg, hogy kibontva viseljem. Ezt tényleg csak elcsatolni lehet kétoldalt vagy félig felkötni.

      Törlés
  3. ajánlom a Kallos hajpakolásokat, egy hatalmas adag 1000 HUF körül van, és szuper jó! legjobb a tejproteines ;)

    VálaszTörlés