2015. november 29., vasárnap

DIY| Last minute adventi koszorú

Sziasztok! Ma egy nagyon utolsó pillanatban elkészíthető Adventi koszorút hoztam nektek, mégpedig videó formájában, az első videóm az új gépecskémmel így külön öröm volt számomra ezt a pár percet összehozni. Remélem tetszeni fog nektek is.




Ma már advent első vasárnapját ünnepeljük, a hagyomány szerint a Teremtő négy angyalt küld le hozzánk minden héten vasárnap. De a négy hétnek más szempontból is van jelentése ezt a négy gyertya történetében szeretném elmesélni nektek:


Négy gyertya égett az adventi koszorún.
Olyan csend volt, hogy hallani lehetett, amit a gyertyák beszéltek.

Az első gyertya megpislant és elkezdte:
a nevem BÉKE AZ ÉN LÁNGOM VILÁGÍT, DE AZ EMBEREK NEM TARTJÁK BE A BÉKÉT
A lángja pislákolni kezdett, míg végül kialudt…

A második gyertya is rákezdte:
a nevem HIT AZ EMBEREK NEM AKARNAK TUDOMÁST SZEREZNI SEMMIRŐL, ÚGYHOGY HIÁBA VILÁGÍTOK ÉN IS
Huzat támadt és a gyertya lángja kialudt…
A harmadik gyertya szomorúan és csendesen rákezdte:
az én nevem SZERETET MÁR NINCS ÉRTELME, HOGY Világítsak, AZ EMBEREK 
FÉLRETOLTAK ÉS ELFELEJTETTEK

És a lángja sisteregve kialudt…
EGY KISFIÚ LÉPETT A SZOBÁBA
RÁNÉZETT A GYERTYÁKRA ÉS ÍGY KIÁLTOTT:
„NEKTEK ÉGNI KELL!“
És majdnem sírva fakadt…
ÉS EBBEN A PILLANATBAN MEGSZÓLALT A NEGYEDIK GYERTYA IS:

NE FÉLJ! AMEDDIG ÉN ÉGEK, ADDIG MINDIG VAN REMÉNY
„A NEVEM REMÉNY!”
ÉS A KISFIÚ MEGGYÚJTOTTA RÓLA A HÁROM KIALUDT GYERTYÁT.
A Remény lángjának soha nem szabad kialudnia…
  és így a négy lángot:
Békét, Hitét, Reményét és Szeretetét, őrizni kell mindörökre.
Kívánok mindenkinek csodás meghitt békés karácsonyi készülődést.

4 megjegyzés:

  1. Milyen mutatós és egyszerű! Azt hiszem, csak gyertyákat fogok venni és csinálok valami hasonlót, mert már tényleg elkéstem a koszorúval, venni nem akarok, azt hittem, kapunk, mint mindig, de hát nem, szóval csinálok egyet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan szép az asztalon, kis egyszerű én beleszerettem, meg úgy magába a videóba is, végre egy vállalható dolog :) Megéri csinálni, tényleg nem kell sok hozzá :)

      Törlés
  2. Hanggal sajnos csak otthon tudom megnézni, de tényleg nagyon igényes lett a videó, fel is iratkoztam a csatornára, nem is értem, eddig hogy nem voltam feliratkozva?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első olyan videó amire büszke vagyok igyekszem még ilyeneket gyártani majd sokat sokat :)

      Törlés