2015. november 11., szerda

TESZT| Vajon csodaszer a Cadea Vera mitesszer eltávolító tapasz?



Sziasztok! Jó régen jelentkeztem bejegyzéssel, de úgy éreztem kicsit el kell tűnnöm mindenhonnan. Illetve rengeteg változáson estem át lelkileg és úgy érzem, ez a blogra is ki fog hatni, igyekszem jobb és jobb lenni, remélem ti is észre fogjátok venni. Na de a mai bejegyzés főszereplője a Cadea Vera mitesszer eltávolító tapasza lesz. Amit bár 25 év felettieknek ajánlják, de én úgy éreztem beleférek. (már nem egész másfél év és én is 25 leszek)


Ez a tapasz 6db-os kiszerelésben kapható potom 655ft-ért. Amit három területen lehet alkalmazni, a homlokon a száj alatti területen illetve az orron. Én leginkább az utóbbi helyen használom, ugyanis sajnos ott nagyon makacs és problémás mitesszereim vannak. Aki már olvas, az tudhatja, hogy elég fura a bőröm, hisz van benne 1-2 száraz folt, de mellette zsíros/pattanásos is az arcom, ami keveredik néha egy érzékeny bőrrel is. Így nagyon nehezen tudom megtalálni a számomra megfelelő termékeket.



A csomagolás hátulján le van írva nagyon szépen, hogy hogyan kell használni. A megtisztított bőrünket be kell vizezni majd ráhelyezni egy tapaszt, amit 10-15 percig, kell rajta hagynunk, majd pedig le kell húzni. Itt érdemes kicsit kifeszíteni az orr melletti bőrt, sokkal könnyebben lejön.

Első alkalommal el voltam ájulva ettől a terméktől, annyi csúnyaságot kiszedett, nem számítottam rá, hogy ilyen jó lesz. Én mostanában arcradírozás után egy vattapamacs segítségével jól bevizezem az orrom úgy, hogy kicsit az arcomra is jusson és úgy teszem fel. Sokkal hatásosabb.



Jöjjön pár kép a termékről használat közben:
 


Itt látszik, hogy mennyit szedett ki


Heti 2szer szoktam használni így majdnem 1 hónapig elég. Ami ha kiszámoljuk, kb. csak pár forintunkba kerül 1-1 kezelés.



A kozmetikust nem váltja ki, de összességében szerintem egy nagyon remek termék. Amit ha rendszeresen használunk, akkor rendben tarthatjuk az orrunkat. 

Ti használtátok már ezt a terméket?

5 megjegyzés:

  1. Mini szőröket nem szed ki? Az orromon nekem is lenne mit kiszedni, de annyira hamar visszajönnek a mitesszerek, hogy tényleg hetente kellene tapasztgatni magam.

    VálaszTörlés
  2. Arra nem próbáltam, hogy jó e. Én heti 1-2 szer használom, tényleg nem egy hatalmas összeg, nekem mindig van itthon 1-2 + csomag mert ha megyek Müllerbe tuti dobok be. Szerintem próbáld ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont, hogy nem akarok szőrt kiszedni, hogy utána esetleg erősebben nőjön vissza.

      Törlés
    2. Nem használtam még soha, nekem mitesszer eltávolításra a kozmetikusom arany keze - Himalaya herbals arcradír - Himalaya herbals neem maszk vált be :]

      Törlés
    3. A két terméket még nem használtam, de lehet kifogom majd próbálni.

      Törlés