2015. november 23., hétfő

TESZT| Ebelin arcradírozó és masszírozó párnácska


Sziasztok! Ismételten egy arcápoló termékről írok nektek, mégpedig az Ebelin márkától egy kis aranyos eszközről. Sajnos nem sok Ebelin termékem van, amit kinéztem magamnak az vagy nem volt a polcokon, amikor meg akartam venni, vagy nagyon sok negatív véleményt olvastam, így mindig elmaradt a vásárlás. De most nem tudtam ellenállni.

 
A csomagolását nagyon szeretem, ugyanis ilyen kis cipzáras műanyag tasakban kapható (a képeken azért nem szerepel, mert újrafotóztam szinte minden új bejegyzésemhez a képeket) ami a szállítását nagyon megkönnyíti, hisz ebbe beletesszük, és már mehet is az utazós neszeszerünkbe.
Maga a termék anyaga szilikon, ami egy nagyon figyelem felkeltő színt kapott, mégpedig egy nagyon szép nőies pinket. A hátoldalán lévő fogantyúnak köszönhetően nagyon kézre eső és a szárításban is nagy szerepet játszik, ugyanis csak felcuppantjuk a fogantyú segítségével a tükörre és már szárad is.



A kis párnán két féle sörte található az egyik, ami sokkal kisebb területen van az ilyen domború masszírozó Míg a másik, ami vékony kicsit hosszúkásabb az szinte az egészen elterül. Leginkább ezt az oldalt szoktam használni, bár az arcom bizonyos pontjain jobban esik az első kis része.
Nem volt még arctisztító gépem, így nem tudok összehasonlítást írni, de az ebelines párnácska nagyon gyengéd, nagyon jól tisztít. Bármilyen arctisztító termékkel. Leginkább a Mádara arctisztító habját szoktam vele használni, de próbáltam már a Garnier arctisztító géljét is azzal is remekül működött. 



Az arcápolási rutinom becses tagja lett. 1-2 perc alatt szépen átmasszírozom vele az arcom, ami kicsit bepirosodik, de nagyon puha lesz az egész arcom és nem mellesleg sokkal tisztább is. 


Nagyon könnyen tisztítható sima vízzel, én időnként, amikor az ecseteimet tisztítom egy kis fertőtlenítős folyékony szappannal vagy valamilyen fertőtlenítővel át szoktam tisztítani.


Nagyon megszerettem ezt a terméket így szívből ajánlom mindenkinek!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése