2015. november 14., szombat

#PrayforParis Emlékezzünk 2015. 10. 13






Sziasztok! Jövő hétre akartam csak bejegyzést írni, mert sajnos megint millió egy dolgom volt. De ami tegnap történt amellett nem tudok elmenni szó nélkül. Sajnos megrázott az, ami Franciaországban történt. Sajnos azt kell mondanom, én már hónapokkal ezelőtt megmondtam az ismerőseimnek, családomnak, hogy ebből, ami itt ment Európában és Magyarországon abból valami hatalmas terrorcselekmény lesz, sajnos nem tévedtem és úgy érzem, hogy elkezdődött.

Nagy Bayern drukkoló vagyok/vagyunk így néztük a tegnapi meccset, ahol lehetett hallani valamit a háttérből, majd úgy döntöttünk, hogy áá inkább mégsem nézzük átvittük más csatornára majd lefeküdtünk aludni. Reggel sajnos szörnyű hírre kellett kelnünk…

Megdöbbentő, nagyon szavakat nem talál az ember erre, ami történt. Arra, hogy több mint 100 halálos áldozat van, és ha a Stadionnál is sikeres a robbantás még több ember hal meg.  Nagyon rossz abba belegondolni, hogy bármelyik barátunk/ szerettünk is meghalhatott volna. De ami a legrosszabb, az, hogyha ezt megakarják bosszulni a vezetők, mert van egy olyan érzésem, hogy efelett nem fognak szó nélkül elmenni, minket is ránthatnak magukkal és abból akár kitörhet a III. világháború is. 

Rengeteg mindent olvasni, az egyik megdöbbentő dolog az az, hogy egy 15 éves fiú miért képes ilyet tenni, mivel vesznek rá embereket, hogy öngyilkos merénylők legyenek és felrobbantsák magukat.  Hogy lehet egy vallást felhasználni a gyilkolásra. Ha a menekültvállság tényleg arra ment ki, hogy az ISIS ellepje Európát akkor nagyon is összejött nekik. Változtatni kell a hozzáálláson, nem elég figyelni a terroristákat bár szerintem róluk nem is tudtak… 
 Hanem megkell előzni a további gyilkolást. 

Félek, hogy minket is elér, hogy az országunkban is valami tragédia fog történi… Remélem, ez egyes ellenzékeknek feltűnik, hogy össze kell, tartani félre kell tenni az ellenérzéseket és össze kell fogni a Hazánkért, hogy ne hallhasson meg több ember…

Holnap nemzeti gyász nap lesz, emlékezzünk meg tisztességgel az áldozatok előtt. Kapjunk észhez, amíg nem késő.

Pray For Paris

2 megjegyzés:

  1. Ez a francia katonai beavatkozásra volt válasz, háború meg már van, csak nem frontok vannak, hanem ez, robbantgatások itt-ott, régóta. Mivel vesznek rá embereket? Így nevelik őket, csak ezt ismerik, fanatikusok. A gyerekek a legkönnyebben rávehetők bármire!
    Nem hiszem, hogy Magyarország bármit tud tenni ebben a helyzetben.
    Nagyon stresszes vagyok én is egész nap, borzalmas.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én attól félek, hogy bele leszünk ebbe az egészbe rángatva. Pedig ahogy tudtunk küzdöttünk ellene. A kerítés sem véletlen, de nem akarok politizálni, hisz nem is tehetem (a munka köröm miatt) De el kell ezen gondolkodnunk nagyon.

      Törlés