2015. november 16., hétfő

TESZT| Fa NutriSkin



Sziasztok! A mai bejegyzés alanya egy dezodor lesz, mégpedig a Fa NutriSkin stiftes dezodorja! Amit nagyon sokáig a táskámban hordtam, mert ha elfelejtettem reggel a nagy rohanásban dezodorozni, akkor mind volt nálam egy termék, amivel ezt pótolhatom. Nagyon ritkán nyúltam hozzá, mert nem nagyon jött be. Ha tovább olvassátok, akkor elárulom, hogy miért.



A csomagolása szép fehér pink színnel feldobva, így igazán mutatós táskabarát darab.

Stiftes dezodorokat nem nagyon szoktam használni kb. ez az első, amit használtam, mert inkább a fújós variációkat részesítem előnybe. De ezt úgy éreztem ki kell próbálni, nem bántam meg, mert jó kis termék csak 2-3 óránál nem bír többet, télen a sok ruha miatt nyáron pedig a meleg miatt. De nem adom, fel elfogom használni, mert munkában tudom használni, csak most van nála jobb termék, amit használok.

Ti használtátok már? Nektek bevált?

2 megjegyzés: