2015. november 3., kedd

DIY| Csillogó mécsestartó





Sziasztok! Ma egy elegáns, de annál egyszerűbb mécses tartót hoztam nektek. Alacsony költségvetésű dekorációra vágysz, szereted a mécseseket? Akkor olvass tovább.






Hozzávalók:
Mécses tartó
csillámos körömlakk 


Igyekeztem  az elegáns letisztult vonalnál maradni, nem akartam semmi giccses dekorációt, de nem is akartam egy unalmas üveg mécses tartót használni, ezért így a tél kezdetekor már elkezdtem karácsonyra készülődni.

Lássuk az elkészítést:


Az üveg mécses tartót alaposan elmostam, hogy zsír- és pormentes legyen, majd neki álltam a dekorálásának, mégpedig a Lovely Rio Glamour  körömlakkal. 

A mécses tartót fejre állítottam, és az aljától a szája felé, kicsit átlósan, különböző magasságban húztam az ecsetvonásokat.



 

Így szétszórtabb lett a minta, és nem túl szabályos. A csillámok nagy részét a mécses tartó aljára próbáltam irányítani és kifelé egyre csökkent a mennyiségük.

Több, vékony réteget vittem fel, de így is hamar végeztem, és a száradás sem tartott sokáig.

Ha kipróbáltátok, akkor kérek képet róla, hogy nektek hogy sikerült:) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése