2016. december 30., péntek

A karácsonyi csodát rejtő ajtódísz



A mai bejegyzésben egy nagyon különleges ajtódíszt szeretnék bemutatni nektek, amit az OtthonDeco&Art-nál szerezhettek be. Maga a honlap szlogenje nagyon tetszik, ezt egy picit lejjebb bemásolom nektek. Nem szeretném lelőni a poént, de tényleg igaz.

„Tedd otthonossá a helyet, ahol élsz! Vágysz a harmóniára, és arra, hogy jó érzés legyen hazaérni, szétnézni, és csupa szépet látni? Hogy a Hozzád látogatók megdicsérjék a kiváló ízlésed, és áhítozva felkiáltsanak: WOW! De jó ez az ajtódísz! Meg ez az asztaldísz! Hol szerezted? Legyél büszke az otthonodra!„


Maga a honlap varázslatos legalábbis amilyen termékek vannak rajta egytől egyig csodaszépek, választani esélytelen. Új otthon mertem remélni, hogy karácsony előtt elköltözünk, így jött az ötlet, hogy egy téli/karácsonyi ajtódíszt kéne nézni tőlük. Az ajtódíszek kép alapján megérik az árukat. Kicsit féltem, hogy élőben milyen lesz és felül tudja e múlni az elvárásaimat.
 Maga a csomagolás nagyon egyszerű csak az emblémájuk szerepel rajta az is nagyon szolidan a maga egyszerűségével. Annyit sikerült megtudnom, hogy a cég nagyon törekszik a környezet tudatosságra, ami már magukból a termékekből kiderül, de hogy miért is említem meg. Hát azért, mert a dobozban használt térkitöltő anyaguk kukoricachips, ami egy teljesen természetes anyag, és ha én kiakarom dobni, akkor, lebomlik a környezetben. Na meg is kívántam a chipset :)


Mivel írtam, hogy a szlogenjükkel teljesen egyet értek így a csomagból kihalászva és a rengeteg tömítő anyag közül megpillantva az első hangos szavam a WOW álomszép, nem jutok szóhoz atya úr isten ez gyönyörű szavak voltak. Egyszerűen nem adja vissza a kép azt a gyönyörűséget, amit a termék képvisel. CSODÁLATOS!

Maga a koszorú alapja tobozok fehérre fújva, amire csak pár apróság került a Boldog Karácsonyt felirat mellé a lelógó kis jégkorcsolyák a hulló csillagok teszik igazán hangulatossá.

Miért írtam a címben, hogy a karácsonyi csodát rejti? 

Elég sokat szenvedtünk pontosítva július 27-én indítottuk el a lakásvásárlásunkat augusztus 31től pedig a CSOK-ot, ami hát nem megyek bele részletekbe, de katasztrofális mindenbe belekötöttek sosem volt semmi jó mindig hiánypótlás. Már nem fértünk el a kis szobánkba így rengeteg mindenünket átvittük az új otthonunkba. Egyszer miután férjem majdnem leverte a kis csoda ajtódíszünket gondoltam vigyük át, úgyis oda kell, beraktam a már össze állított cipős szekrényünkre. Csoda történt, megkaptuk azt az igazolást, amire vártunk, elfogadták a kérelmünket és Mikulás napján birtokba vettük az ingatlant. Ami azt jelenti, hogy a karácsonyt már az ajtón töltötte, a mi csoda ajtódíszünk illetve kettesben meghitten töltöttük a karácsonyt az új otthonunkba. 





A csomag még rejtett két ajándék karácsonyi díszt, ami nagyon mesés. 

Ezúton is köszönöm, hogy belerejtették a két kis díszt és azt, hogy megkaphattam ezzel az álomszép ajtódíszünkkel a mi CSODÁNKAT! Biztos valami angyalt rejtettek a kukoricachipsek közé J

1 megjegyzés:

  1. Csinos dísz, nagyon tetszik. Őrület, mi mehet ezzel a CSOK-kal. Mi most autót akarunk venni és neeeem, nem tudtak egy listát adni a beszerzendő papírokról, hanem szinte naponta kérnek hiánypótlást. Pedig személyesen is többször bent voltunk, de akkor sem tudták felsorolni, mi kell a hitelhez. Utólag jut eszükbe mindig, hogy mi kell még.

    VálaszTörlés