2016. december 25., vasárnap

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - A karácsony számomra



Az egyik legszebb téma, amit így december 25-én kaphattunk, mégpedig a Karácsony számomra. Számomra a karácsony a meghittség a szeretet a béke. Nagyon rosszul érint, hogy manapság már arról szól a karácsony, hogy minél nagyobb és drágább ajándékot adjunk valakinek, illetve ha valakitől valami nagyobb összegű ajándékot kaptam, akkor jövőre nekem annál drágábbat kell vennem és lassan a határ a csillagos ég. Én jobban szeretem a kézzel készített vagy akár csak a kis apróságot ajándékozzunk a másiknak elvet, ugyanis így megvan az ajándékozás öröme a bontogatás pillanatai, de az ünnep eredeti üzenete a szeretet sem vész el.

Az idei karácsony nekünk kicsit más, mint az eddigi, az első karácsonyunk férj és feleségként ami nagyon különleges érzés, hisz egy kis család lettünk, de mégsem ezt a karácsonyt ünnepeljük meg úgy igazán, mivel a pocakomban van a mi kis életünk értelme az IGAZI családdá válásunk első gyöngyszeme és miatta inkább a jövő évi karácsonyra fektetek nagyobb hangsúlyt, akkor az egész lakást ki fogom dekorálni és igazán meghitté szeretném majd tenni. Illetve még csak 1-2 hete lakunk itt így nem is nagyon rendezkedtünk még be. Úgyhogy jövőre, ha a kis szerelmünk engedi, akkor sok sok karácsonyi ötlettel jövök nektek. 

Nem is húzom tovább az időtöket ezen a meghitt ünnepen. Kívánok mindenkinek csodaszép áldott békés és nagyon boldog karácsonyt!

1 megjegyzés:

  1. Nálunk a felnőttek nem ajándékoznak egymásnak, ennek ellenére kaptam pár dolgot, sosem értem, hogy megbeszéljük, hogy NEM, de azért vesznek. Simán meglennék bármilyen ajándékozás nélkül, most van egy csomó üveg piánk meg édességünk :) Legjobb ilyenkor otthon lenni vagy a rokonokkal, akiket ritkán látunk. A gyerekek persze örültek az ajándékoknak, de 3 nap! kellett, mire ráértem leülni velük, őrület ez az utazgatás.

    VálaszTörlés