2016. december 6., kedd

Mosogatószer új köntösben?



Valahogy engem mindig zavart a mosogatószer csomagolása, egyikkel sem barátkoztam meg annyira, hogy szeressem nézegetni, maga a mosogatás is olyan lehangoló, hogy egy unalmas mosogatószer tégelyt kell nézni, ami még nem is néz ki jól, de nem is illik, az egyéniségünkhöz illetve a konyhánkhoz sem passzol.



Megfogadtam, ha nekem egyszer saját konyhám lesz, a szekrény mélyére rejtem ezeket a csúnyaságokat, mert nem tetszik és kész. De jött a probléma, hogy akkor mibe rakjam, nézegettem a neten/boltokban lehet már kapni mosogatószer adagolót. Hát, de egyik sem az én pénztárcámhoz illik. Akkor már lehet kapni mosogatószer adagolót, olyat, amihez van külön szivacs tartó is, de nekem ez sem tetszik pedig mutatósak és ötletesek. Nincs akkora helyem, hogy az a nagy elférne. Majd jött a folyékony szappantartóba rakom majd a mosogatószert. Egyszerűen olyan árban nem találtam megfelelőt, ami illene a konyhához és nem több ezer forint, ami jó lenne nekem, így lemondtam róla, marad az a csúnya flakon, mert mégis mosogatnom kell valamiben.

Ekkor jött az ötlet, hogy nézzek már szét az All In Packaking oldalán, hisz több ezer tároló közül lehet választani, hátha megtalálom azt az egyet, amibe beleszeretek. A keresőnél elkezdtem beállítani, hogy milyen űrtartalmú legyen, mit tudjon, mert erre is lehetőségünk van. Így is rengeteg találatot adott ki, elkezdtem egyesével átnézni, ami ezek közül szóba jöhetett. 

Megnyitottam nézegettem a képeket (van, aminél használat közben is láthatunk képet) nézegettem mit lehet róla tudni és így esett a választásom erre a fehér színű hengeres tégelyre, aminek a különlegessége az, hogy a pumpás nyaka van és 500ml-es az űrtartalma. Ami ha az 1 literes kiszerelésű mosogatószert vesszük, meg akkor kétszer lehet tölteni. Nem kell sűrűn újratölteni, mert ez az 500ml ez pont elég egy ideig. De ha már újratöltés, akkor megemlíteném, amibe én beleszerettem az ezüst nyakába annyira különlegessé és elegánssá teszi. Nem utolsó sorban illik a mosogató fém színéhez is. Tehát kinézetre minden vágyamat kielégít, amit szerettem volna. Ami még szuper benne, hogy gyermek biztossá tehető, mert biztonsági záras, így ha épp nem használjuk, akkor betudjuk zárni.


Maga a termék egyébként fürdőszobai termékként van feltűntetve a honlapon, de mint látjátok másra is felhasználható és nem csak arra, amit a honlapon írnak. Leginkább ezt szeretném bemutatni a legtöbb terméküknél, hogy rengeteg féle felhasználási lehetőségük van és mennyire személyre szabható.
 






1 megjegyzés:

  1. Na, ez sosem jutott eszembe, hogy nem tetszik a flakon :) Nekem Amwayes van, nem Jar, mert az nem bántja a kezemet, bár amennyit én kézzel mosogatok...a mosogatógéptabletták meg a szekrényben vannak, azokat én sem nézegetem. Nálunk a gyerekek szerencsére nem érdeklődtek a háztartási szerek után, de jobb az óvatosság. Biztos csinos lesz az otthonod!

    VálaszTörlés