2016. december 8., csütörtök

Konyhai rendszerezés|Hogyan kerüld el a káoszt +DIY



Lehet velem van nagy probléma vagy túl nagyok az elvárásaim a háztartásommal kapcsolatban, de valahogy a konyhát szeretném 100%ig átláthatóvá és praktikussá tenni. Nincs rengeteg tárolási felületem sőt külön kamrám sincs így nem tudok zacskókat és egyéb dolgokat felhalmozni illetve az alap élelmiszer felszerelseimet szeretném átláthatóan könnyen megtalálhatóan használni.


Ugyanis ha a baba mellé jön valaki segíteni főzni akkor ő is könnyen megtalálja ha azt mondom, hogy nyisd ki a jobb oldali legelső szekrényt vagy valamelyik szekrényt és abban az X. polcon fogod megtalálni, lehet nem találja meg ha nincs felcimkézve, nincs rendszerezve. Illetve nekem sem lesz időm keresgélni, hogy hová is tettem a lencsét ha épp lencse főzeléket akarok főzni.

Sehol de sehol nem találtam meg a tökéletes dobozt vagy tároló eszközt mind vagy kicsi vagy túl nagy vagy agyondíszített volt Kezdtem feladni a reményt. Mikor rábukkantam egy számomra tökéletes termékre.


Mégpedig ezekre a kis vödrökre, amiket egy kis DIY segítségével átláthatóvá is tettem.
Maga a vödör teljesen fehér színű nincs füle így nem foglal + helyet, nagyon jól zár kis helyet foglal, és 1kg termék belefér.

Pontosan miket fogok, bennük tárolni mutatom a képeken miután elárultam, hogy készültek a feliratok.

Egyszerűen eldöntöttem, hogy miket szeretnék belerakni egy vékony ecsetet előkaptam fekete akril festékkel és elkezdtem szépen feliratozni a vödröket, nem lettek a legszebbek, na de rajtam kívül ki látja? Hát ti, de én fogom nézegetni minden főzésnél :)

 
Lencse és Bab tárolására:

Almapaprika és Uborka ők a hűtőbe fognak kerülni: 
 
 
Cérnametélt, Kockatészta és eperlevél:


Maradt még 4 db őket is fel fogom használni de egyenlőre bennük nem tudom mit fogok tárolni. Ha megvan jelentkezem velük is.

1 megjegyzés:

  1. Saját tapasztalat, hogy akkor lesz rend a konyhában, ha mindenki betartja A RENDSZERT. Ezt első perctől követeld meg mindenkitől.
    Nálam külön vannak a fűszerek, só, bors, paprika stb. a tűzhely körüli szekrényben, a többi, mint tészták, liszt, zsemlemorzsa, távolabbi szekrényben.
    Elég sok mindent az eredeti dobozában, zacskójában tartok, de külön kis papírdobozban, pl. egy dobozban van a liszt, morzsa, csak kikapom, mint egy tálcán, ha kiszakadna a zacskó, akkor sincs gond és könnyebb takarítani is a polcokat. Mindenkinek más válik be, nekem ennyi helyem sincs, hogy pl. külön kerek dobozban legyen a tészta, egyedül a spagettit szoktam átrakni, hogy ne törjön, de azt is hosszú szögletes dobozba.

    VálaszTörlés