2018. október 20., szombat

Mommy Mia 2018 ősz!

Úgy várom minden Mommy Mia boxot mint a kisgyerek a karácsonyt! Mindig felülmúlják és mindig rájövök, hogy mindig két csomagot kéne vásárolnom mert a Miniben is illetve a Babyban is nagyon szuper termékek vannak. Mi szerintem még elég sokáig a Mini dobozt fogjuk rendelni, így most ismét a Mini dobozt fogom bemutatni nektek.

Az ismert türkiz dobozban érkezett viszont a külső papír doboza már nem barna hanem fehér ami sokkal szebb és elegánsabb úgyhogy csajok szuper választás volt nekem nagyon tetszik.

Tündérkeresztanyák Exkluzív sütibeszúrók 
Tündérkeresztanya a hűvős őszi napokra kínál egy szuper időtöltésthiszen a közös sütés nekik hatalmas móka (nekünk szülőknek +takarítási lehetőség) viszont sokkal büszkébben eszik meg az alkotásainkat. A sütibeszúrót biztosan elfogjuk használni ami a legjobb benne, hogy többször felhasználható. Maga a kis papír amiben van egy képként is lehet használni annyira szép.


https://www.facebook.com/tunderkeresztanyak/

Pagony Kiadó: Pitypang születésnapja
 Lilinek születésnapja van! Belelapoztam és pont ilyen ágya van Rolandnak is így úgy döntöttem ezt a könyvet nem fogom oda adni neki hiszen lassan születésnapja lesz (3hónap) így úgy gondoltam aznap vagy előtte pár nappal meg fogja kapni és készülünk együtt a születésnapjára. Egyrészt mert ismét én fogom sütni a tortáját az elsőt itt találjátok másrészt pedig így tudunk együtt készülni a második születésnapjára.
www.pagony.hu

CoCos Prémium kókuszvíz
 Őszintén, ettől a terméktől kicsit megijedtem, hogy mi is ez. de elolvasva rájöttem, hogy egy kókuszvíz. Amit biztosan megfogok majd kóstolni csak még bátorságot gyűjtök hozzá, hogy megízleljem.

 www.coconutwater.company

Fejős Éva: Bébi. Bumm Jesszus, szülni 40fölött?

 Még nem olvastam Évától egy könyvet sem, így kíváncsi vagyok rá, hogy milyen a téma picit később jött mint az aktualitása már,mint, hogy állapotos legyek, de így is nagyon érdekel, hogy milyen. Ha befejeztem a mostani könyvet amit olvasok akkor ez fog következni.

 www.erawan.hu

Vinka Csendeskönyv utolsó lapja
Nézegettem már ilyen csendes könyveket viszont eddig soha nem fogtam kézben ezt a típust. Hamarosan megkapja Roland és beszámolok, hogy ez a kis lap ami betekintést enged mennyire tetszik neki. Remélem fog és akkor beszerzek még pár oldalt. Hisz két gyerekben gondolkodunk.


www.vinkacsendeskonyv.hu



Peak és Peak Girl Cukormentes csokis mogyorókrém a Dietella
100%-os Pisztáciavaj
A mogyorókrémet Rolival fogjuk megenni ugyanis ő még nem evett ilyet ebben viszont az szimpatikus, hogy nincs benne cukor így ha ízlik neki akkor tuti beszerzek ilyet és néha fog kapni reggelire.
A pisztáciavajról még soha nem hallottam a leírás alapján ez egy sósabb íz hát kíváncsi vagyok rá az biztos.

www.peakshop.hu

Frei öl Minta bőrápolóápoló olaj
 Egy icipici minta, ki fogom próbálni, hogy mit is tud. A babaápoló olajat is kipróbáltam volna, de lehet befogom szerezni.
www.internetpatika.hu/freiol

Haba könyv és játék? Alex az állatkertben

Roland imádja az állatokat így biztos nagy kedvenc lesz ez a könyv is mint mindegyik ami az eddigi Mommy Mia boxokban volt.

Az összes termék ami a dobozban van egytől egyig szuper, na jó még a kókuszvízzel barátkoznom kell de nagyon tetszik. Igazi könyves box lett anyáknak és a gyermekeknek is. A kuponokat is felfogjuk használni. Várom a következő boxot. A doboz pedig bekerült a helyére Viki szekrényébe ugyanis annyira masszív doboz, hogy ebben tárolom a ruhákat ebbe rendszerezek.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése