2018. október 21., vasárnap

TRND| Dove Baby

Azon szerencsések közé tartozom akik tesztelhetik a Dove új termékét mégpedig a Dove Baby-t azon belül is a testápolót és a tusfürdőt, ha beválik akkor biztosan kifogom próbálni az új sampont is.





Vikinek egészen pici kora óta nagyon száraz volt a bőre jelenleg használunk egy fajta testápolót de, hogy őszinte legyek baromi drága (fogok írni róla)

Szeretem a Dove termékeket például a samponom is örök kedvenc mivel imádom az illatát illetve az ápolása is tökéletes. Éppen ezért nagyon nagyon gondolkodtam mikor kiderült, hogy piacra dobták ezt a termék családot, hogy megvásárolom. Majd mikor döntöttem, hogy na megveszem akkor jött a TRND projekt, jelentkeztem és bekerültem.

Mikor minden sz@r körülötted akkor jól esik egy kis pozitív dolog most ebbe kapaszkodom, hamarosan jelentkezem a termékek tesztjével.

Rich Moisture fürdető babáknak

Semleges pH-jú, gazdag, krémes habja gyengéden tisztít és segít megőrizni a bőr természetes nedvességtartalmát. Segít puhává és finom illatúvá tenni a bababőrt.
400ml

Rich Moisture testápoló babáknak

Már az első használattól enyhíti a bőr szárazságát és egész nap segít megőrizni a baba bőrének hidratáltságát. Puha érzést és finom illatot kölcsönöz neki.
400ml
A kis termékmintákat el is kezdem szétosztani és egy külön bejegyzésben az ő véleményükről is be fogok számolni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése