2018. október 26., péntek

TESZT| NATURE BOX BEAUTY AVOKÁDÓOLAJ SAMPON

 Ahogy már említettem a DM kedvences bejegyzésemben, nagyon örültem, hogy bekerült ez a márka is a dobozba, hisz szemeztem vele, erőteljesen gondolkodtam már azon, hogy megvegyem mivel egy teljesen új márka kishazánkban és ki szerettem volna próbálni a Nature Box Beauty termékeit.




Két termék került hozzám az egyik a mai tesztben olvasható Avokádóolaj sampon. Az ára egy átlag drogériás termék árával megegyezik 1300-2000ft között kapható, kiszerelésben ez a sampon 300ml felett van így elég sok terméket kapunk ezért az árért.

Egy kis információ a termékről:
Az avokádó fehérjét és A-, B, C-, D- és E-vitamint is tartalmaz, melyek ragyogó bőrt biztosítanak és stimulálják a kollagéntermelést. Az avokádókban lévő biotin az egyik legjobb szépségvitamin, mely elősegíti a keratintermelést is. Ez teszi az avokádót a ragyogó bőr ideális összetevőjének. Az avokádó gyümölcs és nem zöldség Az avokádók már több, mint 65 millió éve vannak a Földön, még a mammutok is imádták enni őket. Regenerálja a hajat és kisimítja a töredezett hajvégeket.


Csomagolása: pattintós kupak ami nagyon jól zár kicsit lapított doboza van aminek köszönhetően kis helyet foglal a fürdőszobában. A zöld szín nagyon domináns de nekem nagyon tetszik olyan igazi avokádós.

Az illata szerintem nagyon finom igaz nem 100%ig avokádó de szerintem nagyon telitalálat.

Könnyen habosodik használat közben nagyon puha és selymes lett a hajam. Szárításnál már éreztem, hogy ez nem az igazi. Kicsit ragacsosabb érzete volt a hajamnak nem éreztem azt a 100%-os tisztaságot. Pár órával később pedig elkezdett viszketni a fejbőröm így nem tisztíthatott teljesen jól.

Bármennyire szerettem volna, hogy legyen még egy kedvenc samponom hát ő nem lett az, pedig úgy szerettem volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése