2018. október 18., csütörtök

TRND| Hamánek bébiétel tesztelve 1rész

Úgy gondoltam, hogy a tesztelést több részletre szedem, hogy átláthatóbb legyen és ha valami jobban érdekel akkor csak egy egy részt olvastok el. Az első részben a Nagymama csirkéje zöldséggel és rizzsel kóstolását és véleményét fogom megosztani veletek! A második részben a tasakos gyümölcspüréről olvashattok. A harmadik részben a Happy Fruit két féle gyümölcspüréjéről míg az negyedik részben egy összefoglalót az én tesztelési projektemben résztvevők véleményét olvashatjátok majd.



De nem is húzom az időt kezdjünk is a tesztbe.

Aki követ instagramon ők már láthatták Roland véleményét erről a termékről, ugyanis ezt ő tesztelte mivel Viki mire ekkora lesz addigra már rég lejár ez a projekt és szerettem volna ha teljes véleményt láthattok.


Mivel lebetegedtem így jól is jött, hogy volt itthon ilyen bébiétel, mert arra nem volt erőm, hogy álljak. Na de nézzünk egy kicsit utána mi is ez a bébiétel mit tartalmaz kinek mikortól adható.

7hónapos kortól adható, hozzáadott sót nem tartalmaz illetve hőkezelve lett tartósítva ezért nem tartalmaz semmilyen mesterséges tartósítószert.

összetevők:
sárgarépa (36%), ivóvíz, csirkehús (12,8%), rizs (12,8), paradicsompüré, növényi olaj (repce), citrom koncentrátum.

Ami a legjobb benne, hogy felbontás után hűtőben 48óráig tárolható.
Ha már a bontásnál tartunk. A cég figyel arra is, hogy biztosan sérülésmentes és lezárt állapotban érkezzen az étel a gyermekeknek. Ezért egy plusz fólia van rajta amit kibontva kitudjuk nyitni az üveget. Így az üzletben is láthatjuk, hogy nem e piszkálta meg más már. 

Az íze Roland szerint nagyon finom, én nem tudtam megkóstolni, pedig mindent előbb én ízlelek mint a gyermek. 

Igaz, hogy az egy üveg Roli fél fogára sem volt elég, de úgy gondolom, hogy egy igazán minőségi terméket kapunk egész jó áron. Így biztosan Vikinek is befogunk szerezni ebből a fajtából is. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése