2018. október 30., kedd

TESZT| K2r Szinfogó kendő

Több hónap telt el azóta, hogy bekerültünk a TRND K2r színfogó kendő tesztelői csapatába, valahogy elmaradt a beszámoló de ami késik nem múlik így most egy teljes körű áttekintést kaphattok erről a termékről van ám pozitív és negatív véleményem is egyaránt.










A teszt előtt a fehéreket a sötéteket és az egyforma színeket (pirosat a pirossal kéket a kékkel) elven mostam mind a mi ruháinkat mind a gyermekeinkét. A teszt során mindent bele elven mostam a gyerekeket ill a felnőtteket teljesen külön.

A Színfogó kendő egy fehér papír lap, ami negatív töltéssel van ellátva ás magához szívja a kioldódott festékrészecskéket ami  nem a ruhákat színezi meg hanem a K2r színfogó kendőt.Annyira hihetetlen, hogy ez a kis lapocska ilyenre képes. Az első adag ruhánál semmi probléma nem volt elszínezte a lapot tehát valami engedte a színét.

Viszont a második adagnál hát azt hittem síró görcsöt kapok, ugyanis a színfogó kendő elszíneződött de vele együtt az egyik hófehér body is. Még szerencse, hogy Vikié és nem Rolié mert nem tudom mit csinálok ha ez fordítva történik.

De itt azért még adtam esélyt viszont újra válogattam a ruhákat hisz nem szerettem volna több balesetet. Így is teszi a dolgát hisz alkalmanként elszíneződik viszont nem merem még egyszer vegyesen kipróbálni.

Ami a legjobb benne, hogy a papírdobozzal együtt mehet külön a szelektívbe mert olyan anyagból készült, hogy lebomlik igazán környezet barát megoldás.

Az átadott színfogó minták is ugyan ilyen vegyes véleményt arattak úgyhogy nem csak az én gépezetemben van probléma.

Köszönöm a tesztelési lehetőséget.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése