2014. augusztus 26., kedd

Augusztusi Haul


Sziasztok!

Vége a nyárnak, az időjárás is egyre pocsékabb, lassan rakom el a nyári ruháimat, és kerülnek elő az őszi/téli ruhák. Jó még van pár ruha amit át kéne hoznom de Bkv-val képtelenség lenne.

Ebbe a hónapban én szinte nem vásároltam, a legtöbb mindent párocskámtól kaptam.

Lássuk csak miket:


Még a hónap elején anyuék háza melletti kínaiba úgy gondoltam benézek mert nagy leárazás volt.


1490Ft-ba került 30%ra leakciózva

990Ft-ért vettem ezt a köves karkötőt :)

Következő állomás ezt a csomagot páromtól kaptam a NEW YORKER-ből

 Egy bugyit 890ftra leakciózva
 És egy leggingset 1490ért
Bekukkantottunk a Kik-be
darabja 290ft a sötétben világít a lila párom anyujáé a sárga a testvéréé, a fehér és a zöld a szobánk dísze

430Ft volt ez a levél girland

630Ft volt ez a vázába való levél

1290 ért kaptam ezt a combfixet

Rossmann:

Itt csak a samponárt mentem, de velem jött 169ftért ez a körömlakk is.

Következő állomás a Jysk volt:

Vettem 350ft/darab áron ezt a kemény fedeles A/5ös füzeteket, amibe majd a közös emlékeinket fogjuk beleragasztani. Illetve 250fr volt a polcon de csak 200ft-ba került ez a kis kosárka amit a papírzsepiknek vettem. Mert a drágám szanaszét dobálva tartotta. (rendszerezzük az urunkat)

Kimentünk a sárkány centerbe is ahol kaptam még sok szép dolgot:
3db/1000ft

3500ft volt ez a ruci

Kocsi mosás után a Dunaplázában lévő Invázióba betértünk és beleszerettem:



3995Ftba kerül ez a platformos barna bokacsizma

Igyekszem majd napi összeállításról is képeket hozni ahogy tudok, illetve sok sok termék tesztet, majd ha úgy érzem, hogy készen állok a videózásra akkor abból is hozok!

Köszönöm szépen a tegnapi 388 oldal megjelenítést  és az 1 feliratkozót! Remélem ez egyre több és több lesz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése