2014. augusztus 26., kedd

Ezt vidd magaddal utazáskor (neszeszer)

Sziasztok!

Nyár vége, már biztosan mindenki túl van a nyaraláson, de aki még utószezonban megy annak segítség lehet ez a kis bejegyzés!
Én általában ezeket viszem magammal, és sosincs hiányérzetem, hogy otthon hagytam valamit.

De mi nők legszívesebben az egész smink és egyéb dolgainkat magunkkal vinnénk egy-egy nyaralásra, vagy elutazásra.
.



Alap pipere
Ezek az alaptermékek annyira nélkülözhetetlenek, hogy ha véletlenül kihagynátok őket, szinte biztosan a nyaraláson kellene utánuk futkosni, ezért érdemes egy állandó listát írni róluk, és az alapján bepakolni, hogy biztosan minden bekerüljön a bőröndbe. A listát persze érdemes folyamatosan bővíteni, és saját igényeitek szerint formálni.

  • Tusfürdő
  • Sampon
  • Dezodor
  • Naptej
  • Fogkrém
  • Testápoló
  • Arckrém
  • Fogkefe
Én Rossamannban kapható kis kiszerelésű dolgokat vittem magammal, ezt ha kifogyna újra tudom tölteni saját általam használt termékekkel.


.
.
Hasznos tippek és termékek utazáshoz
.
Strapabíró csomagolás: Ha lehet, ne nagyon vigyetek magatokkal törékeny csomagolású kozmetikumokat, arra pedig kiemelten figyeljetek, hogy mindennek, ami a bőröndbe kerül, jól záródjon a kupakja, bírja az esetleges összenyomódást, rázódást, és persze a meleget.
Kis méret: Nem csak a helytakarékosság miatt fontos, de a repülőre sem engednek fel a kézipoggyászban 100 ml-nél nagyobb kiszerelésű terméket.

Műanyag neszeszer amit akár a fürdőszobába is be lehet vinni. Nekem egy nagyon régi Avonos neszeszerem van

Smink:

  • CC vagy BB krém
  • púder
  • szempillaspirál
  • szemceruza
  • szemhéjtus
  • szemöldök ceruza/por
  • szempillagöndörítő
  • szemhéjpúder
  • szájfény/rúzs
  • pirosító/ bronzosító vagy mindkettő
  • Sminklemosó

Remélem hasznos volt vagy lesz számotokra!

Köszönöm, hogy elolvastátok és velem tartotok :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése