2014. augusztus 8., péntek

Műkörmöt készítek

Sziasztok!

Elsőnek szeretném leszögezni, hogy nincs képesítésem műkörmöt készíteni, saját magamnak hobbiból csinálom. Nem volt sosem baj a körmömmel amióta körmöt csinálok (1éve folyamatosan) Ha francia körmöt készítek akkor arról is hozok majd bejegyzést nektek.


1 jó alaposan megmosom a kezem mielőtt bármit is csinálok. Innentől kezdve nem nyúlok semmihez csak az általam használt dolgokhoz.

2 körömágybőr feltolás. felesleg levágása (csak ami nagyon feláll) Levágni én általában nem szoktam mert mivel elég sűrűn 3-4 hetente töltöm sosem nő meg nagyra.

3 bolyhosítás és formára reszelés.

4 sablon fel szépen úgy hogy pont a köröm alatt legyen, ne legyen semmi rés, ha kell akkor kicsit igazítom a sablont a körmömhöz.

5 nail prep és primer hagyom mind a kettőt jó alaposan megszáradni. 

6 vékony alapréteg fel (lámpázás)tényleg vékony mert ez csak az alap. Erre építünk rá x réteget.
7 Itt szoktam formára reszelni, sokan később sőt lehet úgy is kéne, de nekem innen egyszerűbb tovább dolgoznom.
8. Kap egy réteget még az alap rétegre.
9 Ezután én raktam még egy vékony réteget tényleg nem vastagot de raktam (ez lesz a 3. réteg (alap, 1 és a második)


10 Fixáltam szépen mindegyiket.

11 körömlakkal kifestettem 1 rétegben.


 
 12.lépés Fényzselét kap a tetejére miután teljesen megszáradt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése