2014. augusztus 27., szerda

Essence stay all day 16h hosszantartó korrektor

 Sziasztok:) Ismételten egy teszttel jelentkezem, de most a főszereplő egy Essence korrektor lesz, ami nagyon olcsó, nagyon népszerű, és majd kiderül a postban, hogy mennyire hatásos. Én a 10-es nautral beige árnyalatot fogom nektek most bemutatni, ami a sárgásabb szín, a 20-as rózsaszínes.


"nincs többé fáradt szem! az új hosszantartó korrektor fényvisszaverő pigmenteket tartalmaz, amelyek igazi varázslatként tüntetik el a szem alatti sötét karikákat, pirosságot, így téve tekintetedet üdévé és ragyogóvá! krémes, lágy állagának köszönhetően felvitele nagyon könnyű – a végeredmény: lágy, 16 órán keresztül tartó összhatás."

Összetevők:
AQUA (WATER), CYCLOPENTASILOXANE, PEG/PPG-18/18 DIMETHICONE, DIMETHICONOL, CYCLOHEXASILOXANE, SODIUM CHLORIDE, C30-45 ALKYL METHICONE, C30-45 OLEFIN, MICA, POLYSORBATE 80, TRIMETHOXYCAPRYLYLSILANE, HYDROLYZED WHEAT GLUTEN, ETHYLHEXYLGLYCERIN, CERATONIA SILIQUA GUM, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, PHENOXYETHANOL, May contain: CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).







Kezdjük is a csomagolásával. Egyszerű kis műanyag tubus, ami átlátszó így láthatjuk a korrektor színét, és hogy mennyi van benne. Ez nekem szimpatikus, mert tudni fogom ha már fogyóban van, és azoknak is nagy segítség akik a két árnyalat között vacilálnak, hozzátudják nézni a bőrükhöz, hogy melyik lenne jobb választás.



Szín, fedés, állag: A színe nagyon világos. Akiknek közepestől, sötét bőrszínük van azoknak sajnos nem lesz jó ez a korrektor. Fedését közepesnek mondanám, szem alá tökéletesen elég, én a sötét karikáim kékességének eltüntetésére használom, pattanásokra nem lesz elég erős. Állaga kellemes, nem túl sűrű, nem túl folyékony, szépen és egyszerűen el lehet dolgozni. Nem szárít!


Sima szivacsos aplikátora van, ami engem nem zavar, könnyedén feltudom pöttyözni a szemkörnyékemre és később eldolgozni egy ecsettel. Negatívumként annyit tudok felhozni, hogy az aplikátor nagyon sok terméket vesz fel egy kihúzásnál, így egy idő után sok korrektor gyűlik fel a tubus tetején, a kupaknál, ezért le kell törölni hogy ne kenjen össze mindent, így viszont kárba vész egy csomó termék( esetleg egy másik tégelybe való át"kenés" segítség lehet?). A tartósságát is közepesnek mondanám, nem tudom kibírná e a 16 órát, mert 8-9 óra elteltével leszoktam mosni a sminket! Illetve a 36 foknak egyáltalán nem a barátja


a 10-es árnyalat mint már említettem sárgás tónusú, én azért választottam ezt, mert alapból a bőröm is sárgás a barnítótól, és a szem alatti kék-lila-zöld karikákat a sárga szépen korrigálja. A lenti képen láthatjátok mennyire világos. Kis idő elteltével picit sötétebbre oxidálódik, de semmi észrevehető változás.


Összességében 5/4: Én nagyon szeretem ezt a korrektort szem alá. Olcsó, mindenki számára elérhető a drogériákban, sokáig elég lesz, nekem a szín is megfelel. Azért nem kap 5/5-öt mert csak két szín kapható belőle, és azok is csak világos bőrűeknek jó, és lehetne kicsit tartósabb. De azt kell mondjam nagyon szeretem.

Használjátok ezt a terméket?
Megvagytok vele elégedve?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése